کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار مهرستان:

اخراج پرسنل راه و شهرسازي هيچ ارتباطي به فرماندار ندارد

با مهرستان , 1 شهريور 1392 ساعت 20:42

فرماندار مهرستان گفت:اخراج 46 نفر از پرستل اداره راه ارتباطی با فرمانداری ندارد ورئيس اداره راه مهرستان به جاي شايعه پراكني به بازگشايي راه هاي روستايي اقدام نمايد.


به گزارش عصر هامون، در پی اخراج 46 نفر از پرسنل اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان فرماندار این شهرستان به خبرنگار بامهرستان گفت: من از کلیه کسانی که فرمانداری شهرستان را در اخراج پرسنل اداره مربوطه متهم می کنند تقاضای مصوبه و صورت جلسه مربوط به موضوع فوق را می کنم.
غلامرضا خدادادي افزود: ادراه کل راه وشهرسازی استان می تواند در هر ردیفی اعتبارات بگذارد و استاندار مصوب می کند.
وی درخصوص تامین اعتبارچنین گفت: در این خصوص هیچ گونه تصمیمی گرفته نشده و بحث تامین اعتبارات از سوی ادراه کل راه و شهر سازی انجام می شود.
خدادادی گفت : برنامه ریزی به این صورت است روسای اداره کل راه وشهر سازی پیشنهاد را می دهند به شورای برنامه ریزی استان و شورای برنامه ریزی مصوب میکند، در کمیته برنامه ریزی شهرستان هیچ کدام از ردیف های اعتباری اداره مربوطه تغییر نمی کند و هیچ ارتباطی با فرماندار ندارد و آقایان بهتر است قوانین را مطالعه کنند.
وی تصریح کرد: به رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان توصیه می کنم به جای شایعه پراکنی نسبت به بازگشایی راه های روستاهایی که در پی بارندگی اخیر دچار خسارت زیاد شده و همچنین تکمیل پل ماشکیداقدام نماید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جان باختن همشریانمان نباشیم و از خود خویشتن داری نشان دهد تا مسئله را بتوانیم رفع کنیم.
انتهاي پيام/9031


کد مطلب: 6312

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/6312/اخراج-پرسنل-راه-شهرسازي-هيچ-ارتباطي-فرماندار-ندارد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir