کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشدار مرکزی نیمروز ،

هفته وحدت نماد رفع اختلافات شیعه و سنی است

14 دی 1393 ساعت 11:58

بخشدار مرکزی نیمروز گفت: امروز مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید در جهت نشر تعالیم و مکتب اسلام، وحدت و برادری تلاش کنند و پیامبر را به عنوان الگویی برای صلح، آزادگی، عدالت و برادری در نظر داشته باشند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، ید الله شعیبی فرقه‌گرایی را یکی از عواملی که وحدت را از بین می‌برد دانست و اظهار داشت: استکبار همواره در تلاش است که به فرقه‌گرایی و ایجاد تفرقه دامن بزند و اختلاف شیعه و سنی را افزایش دهد و تا زمانی که به هدف خود نرسد از پای نخواهد نشست و این وحدت مسلمانان قطعا این نقشه را بی‌نتیجه خواهد گذاشت.
وی با اشاره به اینکه مشترکات باید مورد توجه باشد افزود: هفته وحدت نماد رفع اختلافات شیعه و سنی است.
شعیبی تصریح کرد: امروز مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید در جهت نشر تعالیم و مکتب اسلام، وحدت و برادری تلاش کنند و پیامبر را به عنوان الگویی برای صلح، آزادگی، عدالت و برادری در نظر داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا در جهان چهره مسلمانان را خشن انعکاس دهند، افزود: اقدامات گروه های تکفیری و داعش و نسبت دادن عملیات‌های تروریستی به مسلمانان همه برای از بین بردن صلح‌طلبی، عدالت‌خواهی و وحدت مسلمانان است.
بخشدار مرکزی نیمروز عنوان کرد: باید رویه‌ای در پیش گرفته شود تا این وحدت روز به روز بیشتر شود. مسلمانان در اصول کاملا مشترک هستند و با همین مشترکات می‌توانند در کنار هم با آرامش زندگی کنند. اختلافات جزئی نباید عاملی برای از بین رفتن وحدت مسلمانان شود.
شعیبی اضافه کرد: امروز جو حاکم بر دنیا و تبلیغات به گونه‌ای است که تلاش می‌شود شیعه و سنی در مقابل هم بیاستند اما باید این ترفندها خنثی شود و این هفته نمادی برای رفع این اختلافات است.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 63349

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/63349/هفته-وحدت-نماد-رفع-اختلافات-شیعه-سنی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir