کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدرس حوزه های علمیه اهل تسنن سراوان،

وحدت شیعه و سنی مختص به هفته وحدت نیست/ وحدت تنها راه شکست کفر و پیروزی مسلمانان است

16 دی 1393 ساعت 12:40

مولوی محمد علی بزرگزاده گفت: وحدت شیعه و سنی منحصر در هفته وحدت نیست بلکه هر روز برای ما هفته وحدت است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از شستون،مدرس حوزه های علمیه اهل تسنن سراوان ضمن تبریک ایام پر خیر و برکت هفته وحدت گفت: همانگونه که در جهان اسلام شاهد هستیم دشمنان در حال حمله به اسلام و آرمانهای مقدس این دین سراسر رحمت می باشند و قصد دارند یک چهره ی خشن از اسلام به مردم جهان نشان دهند و متاسفانه عده ای به نام اسلام و با حمایتهای جهان کفر به گمان خود شالوده و بنیان اسلام را تخریب و طوری رفتار می کنند که اساس این دین مبین بر خشونت، قتل و خون ریزی بنا نهاده شده است.
وی بیان داشت: اکنون زمان آن رسیده است که ما با یدی واحد پیرو ارشادات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و بدون از هرگونه تعصبات بی جا در صف وحدت پروانه وار به دور دستورات قران که بزرگترین گنجینه وحدت است بگردیم چرا که وحدت تنها راه شکست کفر و پیروزی مسلمانان می باشد.
بزرگزاده افزود: به حمدالله سکان دار وحدت ما شخصیتی مدبر فرزانه و آگاه به امور مسلمین می باشد که فتوای بحق و بجای ایشان در مورد اهانت به مقدسات تشیع و تسنن سبب تحکیم وحدت و شکستن کمر کسانی شد که در پی ایجاد اختلاف و بر هم زدن صف وحدت جهان اسلام بودند و به کرات معظم له ما را از دسیسه های دشمنان آگاه نمودند و علاج آن را در وحدت و یکپارچگی می دانند.
مولوی بزرگزاده با اشاره به اینکه وحدت ما نباید منحصرا در هفته وحدت باشد بیان کرد: شیعه و سنی باید پیرو دستورات مقام معظم رهبری در تمام اوقات در کنار هم به مانند اعضای بدن باشند. بطورئیکه اگر شیعه جسم است سنی روح باشد و بالعکس.
پس هر وقت اینگونه شدیم جهان کفر و خصوصا غده منفور و متعفن یعنی اسرائیل غاصب این ولد نامشروع آمریکا پوزه خبیثش با ذلت و خواری بر زمین هلاکت مالیده می شود و این همان ارزوی دیرینه مسلمانان است که با آزادی قدس شریف براورده خواهد شد.
وی در خاتمه افزود: پیروزی مسلمانان در برابر دسیسه های دشمن محقق نخواهد شد مگر در سایه وحدت فریقین در راستای ارشادات سکان دار وحدت امام خامنه ای، و تنها این وحدت است که دشمنان ما از ان بیم دارند و تمرکز خود را بروی وحدت جمع کرده اند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 63475

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/63475/وحدت-شیعه-سنی-مختص-هفته-نیست-تنها-راه-شکست-کفر-پیروزی-مسلمانان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir