کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس دانشگاه آزاد زابل،

روشنگری در مسائل تفرقه برانگیز جهان اسلام از مهمترین وظایف دانشگاه است

16 دی 1393 ساعت 13:55

رئیس دانشگاه آزاد زابل وظیفه دانشگاه را در مسائل تفرقه برنگیز کنونی جهان اسلام، روشنگری در این زمینه با تکیه بر مشترکات مذاهب دانست و افزود: مذاهبی که خدای واحد، رسول واحد و کتاب واحد دارند زمینه های وحدت آنان و گرد آمدنشان حول پیامبر رحمت و مهربانی، کتاب آسمانی و عترت بیشتر از تفرقه است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا،محمد مجوزی رییس دانشگاه آزاد زابل ضمن تبریک میلاد پیامبر خاتم(ص) و هفته وحدت گفت: روشنگری در مسائل تفرقه برانگیز جهان اسلام از مهمترین وظایف دانشگاه است.
رئیس دانشگاه آزاد زابل پیامبر اسلام (ص) را منادی وحدت و رحمت الهی عنوان و خاطر نشان کرد: ایشان نقطه مشترک بین تمامی مسلمین هستند و آنانی که خیال می کنند این افرادی که به نام اسلام جنایت می کنند و اسلام را دین خشن معرفی می کنند، به رافت و مهربانی رسول گرامی اسلام (ص) بنگرند.
وی ادامه داد: امروز امریکا و اسرائیل با حمایت از گروه های تکفیری و مسلمان کشی به فکر ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند و باید در این زمینه با بصیرت کافی ولازم عمل کرده و با دانش و استدلال ومنطق از اعتقادات خود دفاع کنیم .
محمد مجوزی وظیفه دانشگاه را در مسائل تفرقه برنگیز کنونی جهان اسلام، روشنگری در این زمینه با تکیه بر مشترکات مذاهب دانست و افزود: مذاهبی که خدای واحد، رسول واحد و کتاب واحد دارند زمینه های وحدت آنان و گرد آمدنشان حول پیامبر رحمت و مهربانی، کتاب آسمانی و عترت بیشتر از تفرقه است.
وی در ادامه با بیان اینکه مسلمانان برادر یکدیگرند چه شیعه و چه سنی افزود: در اسلام برادر کشی نداریم و دشمنان راه اشتباهی را انتخاب کرده اند.
انتهای پیام/ 4382


کد مطلب: 63499

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/63499/روشنگری-مسائل-تفرقه-برانگیز-جهان-اسلام-مهمترین-وظایف-دانشگاه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir