کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته وحدت

مراسم بزرگداشت هفته وحدت در دانشگاه آزاد زابل برگزار شد

16 دی 1393 ساعت 13:58

رییس دانشگاه آزاد زابل در مراسم بزرگداشت هفته وحدت که در نمازخانه دانشکده ادبیات دانشگاه آزاد زابل برگزار شد بیان داشت:در طول تاریخ شیعه و اهل سنت برادرانه با هم زندگی کرده و هیچ مشکلی با هم نداشته اند و اختلافات ظاهری به وجود آمده امروزی حاصل تفرقه افکنی استکبار است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا،مراسم بزرگداشت هفته وحدت با حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان در نمازخانه دانشکده ادبیات دانشگاه آزاد زابل برگزار گردید.
محمد مجوزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زابل در این مراسم بیان داشت: در طول تاریخ شیعه و اهل سنت برادرانه با هم زندگی کرده و هیچ مشکلی با هم نداشته اند و اختلافات ظاهری به وجود آمده امروزی حاصل تفرقه افکنی استکبار است و متاسفانه کسانی به این اختلافات دامن می زنند که اسمی از اسلام و مسلمانی دارند.

 

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در جمع اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه گفت: پیامبر اکرم (ص) خود نمونه بارز وحدت، برادری و برابری است که با پیروی از ایشان و با توجه به ویژگی عقلی و منطقی بودن دین اسلام، می توان تمام به ظاهر مشکلات امروز اتحاد بین مسلمین را حل کرد و به سوالات تفرقه برنگیز جواب داد.
انتهای پیام/ 4382


کد مطلب: 63501

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/63501/مراسم-بزرگداشت-هفته-وحدت-دانشگاه-آزاد-زابل-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir