کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایانی خوش در برنامه "بعضی ها":

رامبد جوان در شبکه سه از عصر هامون چه گفت؟

19 دی 1393 ساعت 2:01

رامبد جوان در برنامه بعضی ها از مردم سیستان دلجویی کرد و از گفتگوی خود با عصر هامون سخن گفت.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، یکشنبه 14 دی ماه و در دقایق پایانی برنامه "بعضی ها" رامبد جوان خاطره ای را بیان کرد که شاید برای بسیاری از مردم ایران به دلیل ویژگی های شخصیتی "رامبد جوان" و لهجه وی مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفت، اما رامبد داستانش حول مردی چرخید که از دیار کهن سیستان بود و همین موضوع باعث شد بسیاری از شهروندان سیستانی در مورد صحبتهای وی موضع بگیرند و به نوعی داستان او را توهین به قوم اصیل سیستانی دانستند.

اما این پایان ماجرا نبود از فردا آن روز موضوع شکل تازه ای یافت، بسیاری از مردم استان خواستار عذرخواهی رسمی رامبد جوان شدند و این باعث شد مسئولین استانی و نمایندگان مجلس قضیه را به طور جدی پیگیری کنند، در همین راستا حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان، در مجلس و در تذکری خواستار بررسی این موضوع و عذرخواهی رسمی شخص رامبد جوان و مسئولین صدا و سیما شد.

اما تنها 4 روز پس از آن اتفاق و در شب میلاد پیامبراکرم(ص) رامبد جوان با حضور در برنامه "بعضی ها" با مجری گری علی ضیاء و با حضور محمدرضا هدایتی هنرمند سیستانی فعال در سینما و تلویزیون که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شد از همه مردم سیستان دلجویی کرد.

این برنامه که بدلیل اتفاقات رخ داده در قسمت قبلی در شب گذشته حال و هوای کاملا سیستانی داشت، با صحبتهای محمدرضا هدایتی بازیگر توانمند سیستانی در مورد ویژگی های زابل و دلیل خشکسالی های سال های گذشته ادامه یافت و وی از گذشته و آبادی های سیستان گفت.

محمدرضا هدایتی در ادامه صحبتهای خود به رامبد جوان گفت: مردم سیستان از شخص رامبد جوان اصلا ناراحت نیستند بلکه شما سبب خیر شدید و باعث شدید خبر محرومیت مردم آن خطه به گوش مسئولین مرکز برسد.

وی ادامه داد: زابل روزی انبار غله ایران بود اما اکنون هامون خشک است، و مردم زابل در شرایط بسیار سختی زندگی می کنند، امیدورام این برنامه ها گوش مسئولین را تیز کند تا توجه بیشتری به استان سیستان و بلوچستان داشته باشند.
بازیگر توانمند سینما و تلویزیون گفت: سیستان مهد تمدن است و با دو هزار و پانصد سال قدمت از نخستین تمدن های ایران محسوب میشود.
این گوشه ای از ماجرای برنامه "بعضی ها" در شب میلاد نبی مکرم اسلام(ص) بود.
اما پایگاه خبری عصرهامون بر حسب رسالت خبری از همان ابتدا این موضوع را در دستور کار قرار داد، تماس های مکرر مردم سیستان و سایر شهروندان باعث شد در مصاحبه با رامبد جوان این موضوع را به صورت کامل پیگیری نماید.
بسیاری از مخاطبان با ارسال پیامک و تماس خواستار پایان دادن توهین و فحاشی های صورت گرفته به رامبد جوان در برخی از شبکه های اجتماعی شدند، عصرهامون نیز در مصاحبه با رامبد جوان این موضوع را پیگیری کرد.

بعد از انتشار خبر مصاحبه عصرهامون با رامبد جوان و تلطیف نسبی فضای روانی استان، عده ای از افراد که منافع خاصی را دنبال می کردند در محافل مختلف مصاحبه عصرهامون با رامبد جوان را جعلی دانستند و هجمه ای سنگین علیه این رسانه مردمی ایجاد کردند، اما در پایان برنامه "بعضی ها" وقتی رامبد جوان در حال بیان صحبتهای پایانی خود از تلاش های عصرهامون جهت مصاحبه با وی تشکر کرد تا بی طرفی این رسانه برای همگان مشخص شد تا صحبت او پاسخی باشد برای افرادی که بدون هیچگونه مستنداتی سعی بر زدن برچسب های مختلف به این رسانه مردمی و مسموم کردن فضای رسانه ای استان را داشتند.


انتهای پیام/


کد مطلب: 63659

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/63659/رامبد-جوان-شبکه-سه-عصر-هامون-گفت

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir