کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مولوی اهل سنت چابهار:

نگذاریم شبکه های بیگانه برایمان تعیین تکلیف کنند

21 دی 1393 ساعت 7:22

مولوی اهل سنت چابهار گفت: شبکه های ماهواره ای در صدد القای اسلام امریکایی وانگلیسی به جوان ایرانی و مسلمان است و با هوشیاری و درایت نمی گذاریم یک بیگانه برای ما تصمیم بگیرد و برای ما تکلیف تعیین کند.


به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، مولوی خلیل احمد مبارکی در گفت و گو با چهاربهاران، ماهواره را بزرگترین اسلحه نرم دشمن خواند و اظهارداشت: شبکه های ماهواره ای بدترین اسلحه نرم دشمن هستند که بربام منازل مردم قرار دارند.
وی به خطر افتادن ایمان جوانان را زنگ خطری برای جامعه عنوان کرد و افزود: استفاده از ماهواره موجب می شود ناهنجاری ابتذال و غیرت و ایمان و اعتقاد  و دین و مذهب یک مسلمان را به خطر بیفتدوصد البته ماهواره از هر بمب و موشکی خطرناک تر است که آرام آرام می در دل جوان و افراد مسلمان قرار می گیرد وتمامیت یک مسلمان را از او می گیرد.
مولوی اهل سنت چابهاری از هزینه میلیار دلاری غرب جهت اسلام ستیزی گفت و تصریح کرد: غربیان میلیاردها هزینه می کنند تا یک جوان مسلمان ایمانش را بگیرند و پایش به مسجد باز نشود شبکه هایی از طرف اسرائیل و آمریکا و انگلیس است که به ظاهر شبکه های تشیع و تسنن خود را جا زده اند و ادیان و مذاهب اسلامی از جمله تشیع و تسنن را هدف گرفته و بین آنها اختلاف ایجاد می کنند و در صورتی که تشیع و تسنن این شبکه ها را تکذیب و اهداف آنها را برملا کرده اند و آنها را شبکه های صهیونیستی و انگلیسی می دانند که قلب یک جوان مسلمان را هدف گرفته اند.
مولوی مبارکی خاطر نشان کرد: مردم ما با هوشیاری و درایت نمی گذاریم یک بیگانه برای ما تصمیم بگیرد و برای ما تکلیف تعیین کند و امنیت ما را به مخاطره بیندازند و تا آخرین قطره خون خود از جان و مال و ناموس و اعتقاد و ایمان خود دفاع می کنیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 63690

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/63690/نگذاریم-شبکه-های-بیگانه-برایمان-تعیین-تکلیف-کنند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir