کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان؛

مسلح شدن معلمان ضروری نیست

28 دی 1393 ساعت 13:21

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تعدادی از عوامل اصلی ترور معلمان روستاها توسط نیروی انتظامی و قرارگاه قدس سپاه پاسداران دستگیر شدند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دادمردان،حجت الاسلام ابراهیم حمیدی دراین باره اظهارکرد: این ترورها کاملا هدفمند و منطبق با خواسته سرویس های اطلاعاتی و به منظور ایجاد تفرقه و رعب و وحشت در میان معلمان شیعه در روستاها صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه تعداد زیادی از اعضای گروه‎های تروریستی با معرفی خود به دستگاه‌های قضایی و امنیتی با دریافت امان نامه به زندگی عادی بازگشته‌اند بیان کرد: بخشی از شناسایی گروه تروریستی اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان با همکاری مردم صورت گرفته است.
این مسئول عالی قضایی در ادامه افزود: هر شهروندی که در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند و به منابع اطلاعاتی دسترسی دارد باید اطلاعات مسائل امنیتی و تحرکات گروهک ها را در اختیار نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعات قرار دهد.
وی همچنین درباره مسلح شدن معلمان در استان سیستان وبلوچستان اظهارکرد: ضرورتی برای مسلح شدن معلمان وجود ندارد زیرا مسلح شدن افراد تبعات منفی دارد.
این مسئول عالی قضایی افزود: دراین طرح نیروی بسیج افرادی را که تهدید می شوند و نیاز به مسلح شدن دربرخی از مناطق دور افتاده را دارند شناسایی و به عنوان نیروی بسیج فعال مسلح می شوند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 64147

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/64147/مسلح-شدن-معلمان-ضروری-نیست

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir