کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم چابهار ؛

خط راه آهن چابهار- ایرانشهر تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید/اتصال ریلی چابهار-مشهد باعث توسعه شهرهای مرزی شرق کشور خواهد شد

29 دی 1393 ساعت 11:54

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعه اول راه آهن شرق کشور تا پایان دولت یازدهم چابهار را به ایرانشهر متصل خواهد کرد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از چهاربهاران،یعقوب جدگال با اشاره به تاکید دولت تدبیر و امید در توسعه راه ریلی کشور اظهار داشت:مطالعات راه آهن چابهار ایرانشهر به اتمام رسیده و تاکنون ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی توسعه شهرهای مرزی را مهمترین رهاورد اتصال ریلی شرق کشور عنوان کرد و افزود: راه ترانزیتی چابهار مشهد باعث رونق و پیشرفت شهر های مرزی شرق کشور خواهد شد و شاهد توسعه روز افزون منطقه خواهیم بود.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی درآمد ارزی حاصل از این پروژه را کمک به کشور در شرایط تحریم دانست و بیان کرد: توجه به استعدادها و قابلیهای ویژه ژئوپلیتیکی از جمله بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشورگامی مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و برون رفت از اقتصاد تک محصولی است.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 64196

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/64196/خط-راه-آهن-چابهار-ایرانشهر-پایان-دولت-بهره-برداری-خواهد-رسید-اتصال-ریلی-مشهد-باعث-توسعه-شهرهای-مرزی-شرق-کشور

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir