کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ژاپن- اردن، تلاشی سخت برای شکست دادن تیم قهرمان/ عراق- فلسطین، دیداری آسان برای صعود به مرحله بعد

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 30 دی 1393 ساعت 10:35

در آخرین روز از برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز تیم‌های ژاپن- اردن و عراق- فلسطین به مصاف هم می‌روند.


به گزارش سرويس ورزشي عصر هامون، به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، در گروه D رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ژاپن با 6 امتیاز صعود خود به مرحله یک چهارم پایانی را قطعی کرده است اما دو تیم اردن و عراق دارای 3 امتیاز هستند و هر یک می‌تواند با یک نتیجه پیروزی به مرحله بعد راه یابد اما حریف تیم اردن قهرمان دوره قبل رقابت‌های جام ملت‌ها است حال آنکه عراق تیم ضعیف فلسطین را پیش رو دارد.

** ژاپن- اردن

تیم فوتبال ژاپن در رتبه بندی جهانی فیفا دارای جایگاه 54 اما تیم اردن دارای رتبه 93 است ژاپن در دو بازی نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد فلسطین و یک بر صفر از سد عراق گذشته است.

در این تیم باید منتظر بازی درخشان کیسوکه هوندا، یاسوهیتو اندو و شینجی کاگاوا بود.
خاویر آگیره سرمربی تیم فوتبال ژاپن طی ماه‌های اخیر در گیر پرونده تبانی در تغییر نتیجه بازی هنگام مربیگری تیم رئال زاراگوزا است اما وی اعلام کرد نقشی در این ماجرا نداشته و در شرایط فعلی فقط بر روی دفاع از عنوان قهرمانی تیم فوتبال ژاپن در بازی‌های جام ملت‌های آسیا متمرکز شده است.

ری ویلکینز سرمربی اردن پس از پیروزی 5 بر یک مقابل فلسطین حتی شکست دادن ژاپن را هم دور از ذهن نمی داند وی امیدوار است با کسب این پیروزی به تیم عراق فرصت صعود نداده و اردن به عنوان تیم دوم گروه D راهی مرحله یک چهارم پایانی شود.

**عراق- فلسطین

دیدار تیم‌های عراق و فلسطین در کانبرا برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد عراق برای صعود به مرحله بعد رقیب آسان تری نسبت به اردن دارد تیم فوتبال فلسطین هر دو بازی نخست خود را با نتایج پر گل به حریفان واگذار کرده است این تیم هیچ امتیازی در این دوره کسب نکرده و حالا به سکوی پرش عراق تبدیل شده است.

تیم فوتبال عراق در جایگاه 104 جهانی رتبه بندی فیفا و فلسطین در رتبه 115 قرار دارد.

عراق در دو بازی نخست یک پیروزی یک بر صفر مقابل اردن و یک شکست یک بر صفر مقابل ژاپن را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/4030


کد مطلب: 64245

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/64245/ژاپن-اردن-تلاشی-سخت-شکست-دادن-تیم-قهرمان-عراق-فلسطین-دیداری-آسان-صعود-مرحله-بعد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir