کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان مهرستان تشکیل شد

7 بهمن 1393 ساعت 10:56

ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر با حضور اعضای ستاد در فرمانداری شهرستان مهرستان تشکیل گردید .


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از بامهرستان،ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر با حضور ائمه جمعه و جماعات و شورای اداری شهرستان مهرستان در محل فرمانداری شهرستان مهرستان برگزار گردید . در این جلسه بخشدار مرکزی مهرستان عبدالناصر درازهی به تشریح برنامه های ایام الله دهه مبارکه فجر پرداخت و به روسای ادارات و شهرداری تاکید نمودند که به نسبت به فضا سازی مناسب با این دهه در ادارات و شهر اهتمام ورزند .
بخشدار مرکزی مهرستان در ادامه بیان داشت : اصناف نسبت به فضا سازی به کسبه اطلاع رسانی نمایند .
همچنین در این جلسه امام جمعه اهل سنت مهرستان به اطلاع رسانی خدمات نظام اشاره نمود و در ادامه افزود : ائمه جمعه و جماعات نسبت به تشریح خدمات نظام تاکید نمود .
امام جمعه مهرستان در ادامه بیان داشت : کارکنان ادارات باید با ارائه خدمات مطلوب به شکل عملی خدمات نظام مقد سجمهوری سالامی ایران را نشان بدهند .
فرمانده سپاه ناحیه مهرستان در این مراسم به خدمات نظام اشاره نمود و در ادامه افزود : در زمینه ارائه و تشریح خدمات نظام باید خدمات قبل و بعد از انقلاب با هم مقایسه شوند .
فرمانده سپاه مهرستان در ادامه بیان داشت : باید سعی کنیم تا برنامه هایی که به مناسبت دهه فجر تدارک می بینیم متناسب با این ایام هم از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار نمائیم .
انتهای پیام/4372


کد مطلب: 64507

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/64507/ستاد-گرامیداشت-دهه-فجر-شهرستان-مهرستان-تشکیل

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir