کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رابط نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش؛

انقلاب اسلامی جمله ” ما می توانیم ” را در امت اسلامی طنین انداز کرد

11 بهمن 1393 ساعت 10:37

رابط نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: انقلاب اسلامی جمله " ما می توانیم " را در امت اسلامی طنین انداز کرد و نشان داد اراده و خواست ملت های اسلامی مبنی بر این که اگر بخواهیم می شود را به اثبات رساند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،مولوی یعقوب حسین بر اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران فصل جدیدی از زندگی برای ملت ایران اسلامی شروع شد و این رخداد عظیم تاریخی مردم ما را به عنوان نمونه و الگو در جهان معرفی کرد.
وی با اشاره به این مطلب که اگر امام خمینی(ره) نبود پیروزی انقلاب اسلامی نیز نبود، تصریح کرد : وقتی که امام خمینی(ره) آمد، آزادی به خانه ها بازگشت ، ما استقلال خویش را باز یافتیم و جمهوری اسلامی ایران با دست پرمهر و محبت او بنیاد نهاده شد.
مولوی حسین بر با اشاره به وحدت و اتحاد مسئولین و مردم، بیان داشت: ولایت فقیه از رکن های اساسی و اعتقادی اسلام است و تکیه بر این اصل می تواند زمینه حفظ انقلاب اسلامی ایران را فراهم نمایند و باید توجه داشت که در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب است که می توان بر توطئه و فتنه های دشمنان غلبه کرد.
وی یکی از دستاوردهای اساسی انقلاب اسلامی ایران را دستاوردهای فضا هوا بیان کرد و افزود: جمهوری اسلامی در مسائل هوا فضا تا کنون به خوبی عمل کرده است مثلا توانست یک موجود زنده‌ای را به فضا بفرستد و سالم آن را برگرداند که این اقدام موجب حیرت استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا غاصب شده است.
وی خاطرنشان کرد:‌ انقلاب اسلامی جمله ” ما می توانیم ” را در امت اسلامی طنین انداز کرد و نشان داد اراده و خواست ملت های اسلامی مبنی بر این که اگر بخواهیم می شود را به اثبات رساند، به طوری که این انقلاب تاثیر بسزایی در بیداری حکومت‌های اسلامی و مسلمانان جهان طی سالهای اخیرداشته است.
وی در پایان همراهی همه مردم با نظام اسلامی را خیلی مهم دانست و اذعان داشت: حضور در تمام صحنه های انقلاب اسلامی و بویژه حضور پررنگ و همیشگی مردم ایران و به ویژه شهروندان این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالهای اخیر و نیز حضور در انتخابات، شاخصه ای در همراهی مردم با نظام است و این پشتیبانی از نظام اسلامی ایران باعث می شود ملت ایران اسلامی از بسیاری تهدیدها و فتنه های پلید دشمنان در امان بماند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 64645

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/64645/انقلاب-اسلامی-جمله-می-توانیم-امت-طنین-انداز

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir