کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان خاش ؛

۴۰ طرح مختلف ویژه دهه فجر در شهرستان خاش افتتاح می شود

11 بهمن 1393 ساعت 11:56

فرماندار شهرستان خاش گفت: 40 طرح خدماتی، ورزشی، کشاورزی، بهداشتی، عمران شهری، برق رسانی، شیلات و غیره برای بهره برداری در دهه مبارک فجر آماده شده است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،محمداکبر چاکرزهی اظهار داشت: حدود ۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرحها هزینه شده است.
وی ادامه داد: افتتاح مجتمع غیردولتی نسیم، موسسه اقامتی ترک اعتیاد، طرح دامداری شیری مددجوبان، طرح کشاورزی، خانه بهداشت، بساختمان سردخانه، مرکز آموزش قالی بافی، طرح کشاورزی، طرح حفاظت خاک و پیشگیری از فرسایش، پایگاه اورژانس بین راهی، طرح پرورش گوشتی(بیست هزار قطعه ای)، طرح سیستم آبیاری تحت فشار، گلخانه، توسعه شبکه و برق رسانی از جمله طرحهای است که در این ایام افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
چاکرزهی بیان کرد: علاوه بر این، دهها برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و غیره در مناطق شهری، روستایی و عشایری شهرستان خاش به مناسبت ایام الله دهه فجر به اجرا در می آیند.
نماینده عالی دولت در شهرستان خاش خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر با مشارکت گسترده قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان خاش تدارک شده است.
فرماندار خاش مهمترین هدف از تهیه و اجرای برنامه های دهه فجر را اطلاع رسانی از خدمات نظام و دولت ذکر کرد و اذعان داشت: همکاری و مشارکت رسانه های ارتباط جمعی و مردم و فعالیت بیش از پیش دستگاههای اجرایی نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی عمومی از خدمات و فعالیتهای نظام و دولت در منطقه دارد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 64660

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/64660/۴۰-طرح-مختلف-ویژه-دهه-فجر-شهرستان-خاش-افتتاح-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir