کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنارک خبر داد؛

افتتاح و بهره برداری از ۳۲ طرح و پروژه مختلف بمناست گرامیداشت دهه فجر در شهرستان کنارک

15 بهمن 1393 ساعت 9:24

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنارک از افتتاح و بهره برداری ۳۲ طرح و پروژه مختلف،بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان بندری کنارک خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از طلوع کنارک،نعمت الله نجاری ضمن تبریک بماسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر ،اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،تعداد ۳۲ طرح و پروژه مختلف در شهرستان کنارک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.
وی افزود : در مجموع ۱۲۸ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال جهت ساخت، تجهیز و راه‌اندازی این پروژه‌ها هزینه شده است.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار کنارک با اشاره به اینکه طرح ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، عمرانی، بهداشت و درمان، رفاهی و تفریحی می باشد،تصریح کرد این ۳۲ پروژه در شهرستان، بخش مرکزی و زرآباد طی ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
وی گفت: وظیفه تمام مردم و مسئولین این است که در سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند، بار دیگر به دشمنان نشان دهند که همچنان با قدرت تمام پای اصول و اهداف متعالی این انقلاب ایستاده اند و گوش به فرمان ولی فقیه با هوشیاری و آگاهی کامل توطئه ها استکبار را خنثی می کنند،
نجاری با اشاره به لزوم همکاری ادارات ،ارگانها و نهادها، حضور گسترده و پرشور مردم در جشن های دهه فجر را خواستار شد و به برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات و جشنهای دهه فجر تاکید کرد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 64882

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/64882/افتتاح-بهره-برداری-۳۲-طرح-پروژه-مختلف-بمناست-گرامیداشت-دهه-فجر-شهرستان-کنارک

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir