کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حوادث تلخی را به " آمریکا " تحمیل خواهیم کرد

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 15 بهمن 1393 ساعت 9:29

دولت کره شمالی در بیانیه ای خطاب به واشنگتن تهدید کرد : حوادث تلخی را به ایالات متحده تحمیل خواهیم کرد .


به گزارش سرويس بين الملل عصر هامون، به نقل از بلومبرگ ؛ کره شمالی اعلام کرد : تصمیمی برای مذاکره با آمریکا ندارد و اکنون بر تقویت توانمندی های تخریبی خود متمرکز شده تا بتواند واشنگتن را با استفاده از حملات سایبری و هسته ای و دیگر انواع آن تخریب نماید .

بر اساس بیانیه کمیسیون دفاع ملی کره شمالی که خبرگزاری رسمی و مرکزی کره آن را اعلام کرد ، آمده است : ایالات متحده در حال نزدیک شدن به مرحله اشتعال هرچه بیشتر جنگ و تنش است و برای این کار از تشدید تحریم ها ، برگزاری رزمایش های مکرر با کره جنوبی و پیش گویی کردن درباره فروپاشی دولت در کره شمالی استفاده می کند .

در بخش دیگری از بیانیه جمهوری دموکراتیک خلق کره آمده است : " از آنجایی که امپریالیست های گانگسترنمای آمریکایی توهم توانایی ساقط کردن دولت کره را دارند و از سرنوشت اسفناکی که در صورت بروز این رویداد دامن گیر آنها خواهدشد ، غافلند باید بگوییم که ارتش و ملت کره شمالی به طور رسمی به دولت باراک اوباما در ایالات متحده آمریکا اعلام می کند که نه نیاز و نه تمایلی به نشستن پای میز مذاکره با آمریکا داریم . "

گفتنی است این مخالفت دولت " کیم جونگ اون " بدنبال تنش ایجاد شده میان چین _ هم پیمان و متحد کره شمالی _ و ایالات متحده برای باز کردن مسیرهای دیپلماتیک میان کره شمالی و آمریکا مطرح شده است .

انتهای پیام / 4030


کد مطلب: 64884

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/64884/حوادث-تلخی-آمریکا-تحمیل-خواهیم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir