کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادواره شهدای فرهنگی ایرانشهر برگزار شد

15 بهمن 1393 ساعت 9:58

یادواره شهدای فرهنگی ایرانشهر با حضور مسئولین شهرستان، خانواده شهدا، فرهنگیان و دانش آموزان در محل سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پهره،امام جمعه ایرانشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزشها دانست و اظهار کرد: عرصه شهادت میدانی است که تنها افرادی می توانند وارد آن شوند که لیاقت شهادت را داشته باشند؛ آنان که راست میگویند، آنان که منافقانه عمل نمی کنند و حرف و عملشان با هم یکی است.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی گفت:اگر شهدا را فراموش کنیم در حقیقت آنها را فرش پای خود قرار داده ایم و در ابتدا ضربه این فراموشی به خود ما وارد می شود.
852

وی اظهار کرد:رمز ماندگاری این انقلاب حضور مردم در تمامی صحنه های سیاسی و حمایت همه جانبه مردم  از امام راحل و رهبر جامعه اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای “حفظه الله” است.

مدیر آموزش و پرورش  ایرانشهر هم گفت:در تعالیم و آموزهای دینی ما معلم نقش انبیاء را دارد و اگر معلمی به درجه رفیع شهادت نایل شود افتخاری مضاعف و عظیم نصیب او و خانواده اش شده است.

853

عبد الغفور حسینی افزود:نظام تعلیم و تربیت ما یک نهاد انسان ساز است که وظیفه اش دفاع ازانقلاب، آرمانهای امام و خون پاک شهیدان است.

در این مراسم از خانواده شهدای فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

850

همچنین در پایان این مراسم  مردم و مسئولین در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اکرم(ص) در نشریات غربی با امضای طوماری توهین به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

855

انتهای پیام/4382


کد مطلب: 64892

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/64892/یادواره-شهدای-فرهنگی-ایرانشهر-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir