کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی،

ملت ایران هیچ ترس و واهمه ای از ابر قدرتهای دنیا ندارد/ تکیه بر تولیدات داخلی وتوسعه اقتصاد مقاومتی داشته های ارزشمندی برای برون رفت از تحریم

20 بهمن 1393 ساعت 12:31

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخ جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در مقابل همه یاوه گویی ها و خط و نشان کشیدنهای غرب ایستاده و خواهد ایستاد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از چهاربهاران،یعقوب جدگال  با بیان این مطلب که غرب همیشه دراذهان ملت ایران بی اعتماد بوده اظهارداشت: ملت ایران خاطره خوشی از امریکا وانگلیس ندارند و رویکردهای سیاسی آنها از هر دولت و ملت دیگری ضد بشری و انسانی است.
وی با اشاره به جنایات انگلیس در طول تاریخ علیه ملت ایران بیان کرد: انگلیس خبیث در جریان مشروطه، کودتا و بسیاری از تحولات سیاسی ایران نقش بسیار منفی و تخریبی برای ملت ایران داشته اند و کودتای ۲۸ مرداد به اعتراف خود امریکائیها توسط آنان شکل گرفت.
جدگال با تاکید بر پیروی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: آمریکائیها در جریان مذاکرات هسته ای دچار توهم شده اند وخیال میکنند ایران اسلامی از موضع ضعف وارد شده است ولی باداشتن رهبری توانا وملتی شریف و با حفظ عزت و استقلال در مقابل جنگ اقتصادی غرب خواهد ایستاد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 65153

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/65153/ملت-ایران-هیچ-ترس-واهمه-ابر-قدرتهای-دنیا-ندارد-تکیه-تولیدات-داخلی-وتوسعه-اقتصاد-مقاومتی-داشته-های-ارزشمندی-برون-رفت-تحریم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir