کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت و گو با عصر هامون صورت گرفت؛

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار از مردم سیستان و بلوچستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

21 بهمن 1393 ساعت 12:22

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان در بگفت و گو با عصر هامون، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله22بهمن دعوت کردند.


به گزارش خبرنگار سیاسی عصر هامون، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان در گفت و گویی با عصر هامون، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله22بهمن دعوت کردند، که در ذیل گزیده ای از سخنان آنها بیان می شود؛

حضور در راهپیمایی22 بهمن نشان دهنده تداوم راه امام و میثاق با شهدا است
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون ضمن دعوت از مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده تداوم راه امام و میثاق با شهدا است. حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده تداوم راه امام، میثاق با شهدا و وابستگی به انقلاب و نوعی تعهد در برابر امام و رهبری است. 
وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپيمايي به عنوان يك وظيفه اعتقادي و سياسي است، ادامه داد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن با وجود تهدید ها و توطئه دشمنان ملکه ذهن ملت ایران شده است و کسی نیست که برای حضور در راهپیمایی درنگی داشته باشد.

22 بهمن نمادی از تعلق خاطر مردم به انقلاب است
علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 22 بهمن نمادی از تعلق خاطر مردم به انقلاب است، گفت: بی شک ملت ایران بر نقش و وظیفه خود نسبت به انقلاب آگاه و عالم هستند و امسال نیز چون سال های گذشته حضور با شکوه و خیره کننده ای خواهند داشت.
وی با بیان اینکه مردم انقلاب را از آن خودشان می دانند، ادامه داد: قطعا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز هم سو با راهپیمایی 57 خواهد بود.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 65206

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/65206/دعوت-نماینده-ولی-فقیه-استاندار-مردم-سیستان-بلوچستان-حضور-راهپیمایی-22-بهمن

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir