کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار سیب وسوران،

ملت ایران بار دیگر ولایتمداری و ولایت‌پذیری خود را به دشمنان نشان داد/تحریم ها تاثیری در حمایت ملت از دولت و نظام جمهوری اسلامی ندارد

23 بهمن 1393 ساعت 9:00

شهردارسیب وسوران گفت:ملت ایران همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند وحضور پرشور آحاد مردم در راه پیمایی 22بهمن به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از سیب و سوران،عباس سپاهی  اظهارداشت:انقلاب اسلامی پس از پیروزی با پشت سرگذاشتن موانع ،مشکلات و خطرات بسیارتوانست به عنوان قدرت مطلق در عرصه های گوناکون علمی،اقتصادی،سیاسی ونظامی مطرح شود واین انگیزه کشورهای ستمدیده را برای رسیدن به استقلال تشویق کرد.
وی افزود: انقلاب های منطقه به دلیل وابستگی به کشورهای بیگانه پس از پیروزی ونداشتن رهبری با بصیرت ،نتوانستند استقلال خود را حفظ کنند وانقلاب هایشان شکست خورد.انقلاب اسلامی تنها پیروزی بر رژیم شاه نبود بلکه در تمام زمینه ها انقلاب صورت گرفت ودگر گونی عظیمی در راه رسیدن به استقلال کشور صورت گرفت.
وی خاطرنشان کرد:ملت ایران همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند وحضور پرشور آحاد مردم در راه پیمایی ۲۲بهمن به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
سپاهی افزود:امروز ملت ایران ثابت کرد تحریم ها تاثیری در حمایت ملت از دولت و نظام جمهوری اسلامی ندارد و ولایتمداری و ولایت‌پذیری خود را به دشمنان ایران اسلامی نشان داد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 65278

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/65278/ملت-ایران-بار-دیگر-ولایتمداری-ولایت-پذیری-خود-دشمنان-نشان-تحریم-تاثیری-حمایت-دولت-نظام-جمهوری-اسلامی-ندارد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir