تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۶
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به رونق بازار مسکن در سال 94 گفت: رونمایی از مسکن اجتماعی در انتظار تأییدیه نهایی ریاست جمهوری است.
سال 94 افزایش قیمت مسکن کمتر از 5 درصد است/ مسکن اجتماعی در انتظار تأییدیه ریاست جمهوری
سال 94 افزایش قیمت مسکن کمتر از 5 درصد است/ مسکن اجتماعی در انتظار تأییدیه ریاست جمهوری
به گزارش سرويس اقتصادي عصر هامون، مظاهریان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح مسکن اجتماعی برای دهک‌های یک و دو جامعه برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته یک طرح مشترک با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده و در قالب یک تیم به نام شورای عالی رفاه توافقات کلی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر برای رونمایی از مسکن اجتماعی منتظر تأییدیه نهایی ریاست جمهوری هستیم.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تسهیلات 80 میلیون تومانی خرید مسکن گفت: در حال مذاکره با بانک مرکزی برای ارائه تسهیلات 80 میلیون تومانی به متقاضیان هستیم و به تفاهماتی نیز رسیده‌ایم ولی در حال حاضر مخالفتی انجام نشده است.

مظاهریان با اشاره به اینکه پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی 80 میلیون تومان بوده است، گفت: در حال حاضر توافقی میان وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی در مورد قیمت انجام نشده است.

وی در ادامه توضیح داد: در چند سال اخیر قیمت مسکن افزایش بسیاری داشته و در این میان فاصله آشکاری میان خرید مسکن و تسهیلات ایجاد شده است بنابراین در حال مذاکره با بانک مرکزی هستیم که سقف وام افزایش یابد.

مظاهریان تصریح کرد: پیش‌بینی قیمت مسکن برای سال آینده بسیار دشوار است اما به طور کلی سال 94 افزایش قیمت مسکن کمتر از پنج درصد خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اردیبهشت ماه سال 94 ماه طلایی برای بازار مسکن محسوب می‌شود که در این ماه میزان مبایعه‌نامه‌ها رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از ساخت و سازهایی که در سال 91 انجام شده در سال آینده به بازار مسکن عرضه می‌شود.

انتهاي پيام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcdsk09.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما