تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: مخلان امنیت در شب چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند ماند.
مخلان امنیت چهارشنبه سوری تا پایان نوروز در بازداشت می مانند/ کشف بیش از یک میلیون عدد مواد محترقه در استان
مخلان امنیت چهارشنبه سوری تا پایان نوروز در بازداشت می مانند/ کشف بیش از یک میلیون عدد مواد محترقه در استان
به گزارش خبرنگار انتظامی عصر هامون، سرهنگ محمود پارسا فر در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین چهارشنبه سال افزود: نیروی انتظامی شریک شادی مردم است و تحت هیچ شرایطی با شادی کردن مردم مشکلی ندارد.
وی با تاکید بر اینکه برخی افراد می خواهند از شادی مردم سو استفاده کنند و با فعالیت های خود مشکلاتی را برای شهروندان و خانواده ها ایجاد کنند، افزود: تمامی افرادیکه باعث ایجاد ناامنی در سطح شهر شوند دستگیر و خودروهای آنها نیز توقیف خواهد شد.
وی ادامه داد: اگر قرار است که مردم مراسمی را برپا کنند به فرمانداران شهرستان ها ابلاغ شده است که یک نقطه را در خارج از شهر جهت ابراز شادی مردم در نظر بگیرند.
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به شهروندان توصیه کرد: از استفاده مواد محترقه غیر مجاز خود داری کنند تا شاهد بروز هیچ مشکلی برای آنها نباشیم.

 کشف بیش از یک میلیون عدد مواد محترقه در سیستان و بلوچستان
سرهنگ پارسافر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طی چند روز گذشته بیش از یک میلیون و صد عدد مواد محترقه و دو انبار شامل مقادیر زیاد سیگار، قرص، دارو های غیر مجاز و تجهیزات ماهواره در استان کشف شده است.
وی ادامه داد: در راستای کشف مواد محترقه 2 نفر دستگیر شده اند.

گشت‌های محسوس و غیرمحسوس پلیس در آستانه تعطیلات نوروز تشدید می‌شود
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: گشت‌های محسوس و غیرمحسوس پلیس در ایام نوروز و قبل از آن در سطح شهر تشدید شده و سیستم‌های کنترلی نیز هدفمند می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر با همکاری خوب بین ناجا، قرارگاه قدس و اداره کل اطلاعات استان، یک تیم تروریستی دستگیر شد، گفت: میزان 350 کیلو مواد منفجره از این باند تروریستی کشف شد که اگر این کشفیات انجام نمی‌شد ممکن بود اتفاق ناگواری در استان و کشور رخ دهد.
وی عنوان کرد: ریشه این تیم تروریستی در مرزهای کشور نیست، همیشه ریشه ناامنی‌های سیستان و بلوچستان جای دیگر است و افرادی که در منطقه دستگیر می‌شوند افراد مزدور و فریب خورده هستند که ابزار دست دشمنان نظام قرار گرفته‌اند.
پارسافر ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند ریشه تروریست در این راه نابود شود؛ امروز بیش از پیش به همکاری و همراهی مردم نظام نیاز داریم.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام در واقع دشمنان اسلام هستند، گفت: دشمن برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام هزینه‌های فراوان صرف می‌کند، در بسیاری از کشورهای اسلامی نسل‌کشی را ترویج داده و با ایجاد تفرقه تلاش می‌کنند آن‌ها را به هم بیندازد.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: قطعا مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی این توطئه‌های دشمن را رصد کرده و نمی‌گذارند دشمن به اهداف خود در ایران اسلامی به ویژه در سیستان و بلوچستان دست یابد.
وی تصریح کرد: همین که تمام گروه‌های تروریستی در کشورهای اسلامی اقدام به خرابکاری می‌کنند نشان از تلاش دشمن برای براندازی اسلام است.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdccx4qe.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما