کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولتیماتوم مورنیو به آزارد: بیشتر گل بزن!

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 11 اسفند 1393 ساعت 13:18

سرمربی چلسی به ادن آزارد اولتیماتوم داد تا به ثمر رساندن گل‌های بیشتر خود را به سطح لیونل مسی و کریس رونالدو نزدیک سازد.


به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، به نقل از اسپورتال، باشگاه چلسی هفته گذشته قرارداد ادن آزارد مهاجم 24 ساله را تمدید کرده و دستمزد هفتگی 200 هزار پوند برای او درنظر گرفت.

خوزه مورنیو همواره از آزارد به عنوان بازیکنی در سطح کلاس جهانی یاد می‌کند و معتقد است او فرصت تبدیل شدن به یکی از برترین مهاجمان جهان و حتی کسب جایزه توپ طلای فیفا را هم دارد.

ادن آزارد تاکنون 13 گل با پیراهن تیم چلسی به ثمر رسانده اما مورنیو معتقد است این بازیکن باید تلاش بیشتری برای بالا بردن تعداد گل‌های زده‌اش انجام دهد. به گفته آقای خاص تنها موردی که آزارد نیاز به پیشرفت و ارتقاء آن دارد همین موضوع گلزنی‌هایش است.

آزارد هم در این باره گفت: من و مورنیو هر 2 دوست داریم تعدادی گل‌هایم بیشتر شود. ما مهاجمان نیاز به گلزنی‌های بیشتری داریم اما فراموش نکنید من موقعیت‌‌های گل فراوانی خلق می‌کنم، خطاهای زیادی بر روی من صورت می‌گیرد و می‌توانم برای تیمم پنالتی بگیرم.

در طرف مقابل، مورنیو از مهاجم توانمند تیمش می‌خواهد با به ثمر رساندن گل‌های بیشتر نشان دهد هیچ چیز کمتر از لیونل مسی و یا کریس رونالدو ندارد.

*مهاجم برزیلی به چلسی برنمی‌گردد

لوکاس پیازون مهاجم 21 ساله برزیلی چلسی بطور قرضی این فصل در اختیار تیم آینترافت فرانکفورت بود و طی 15 بازی که در بوند سیگا انجام داد فقط موفق به ثمر رساندن یک گل شد.

پیازون 21 ساله اعلام کرد در صورتیکه شرایط امضاء یک قرارداد نهایی با تیم فرانکفورت مهیا شود دیگر حاضر به بازگشت به استموردبریج نیست.

بازیکن جوان برزیلی گفت: در ابتدای ورود به بوند سلیگا شرایط برای من خوب پیش نمی‌رفت اما رفته رفته به بازی فیزیکی و سریع فوتبال آلمان عادت کردم. حالا به بازیکن بهتری تبدیل شدم، سران باشگاه هم برای امضاء قرارداد نهایی با من اعلام آمادگی کرده‌اند. حتی اگر این امر ممکن نشد، حاضرم یک فصل دیگر بطور قرضی در فرانکفورت بمانم.

انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 65936

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/65936/اولتیماتوم-مورنیو-آزارد-بیشتر-گل-بزن

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir