کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان

حوادث ترور و شهادت معلمینی که سلاحی جز قلم و مهماتی چون کاغذ نداشتند ،جزء بدترین خبرهای سال در استان بود

12 اسفند 1393 ساعت 13:58

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: زمانی که مردم اعتماد داشته باشند ،خودشان امنیت ایجاد می کنند چرا که جلب اعتماد اجتماعی برای ایجاد امنیت پایدار است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا،علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان جلب اعتماد اجتماعی مردم را به عنوان بهترین خبر در طول سال عنوان کرد و افزود: چرا که جلب اعتماد اجتماعی مردم خود امنیت بوجود آورده است.
میرشکاری بیان نمود: هر کشوری سعی دارد که به سه رکن اساسی اقتصاد - امنیت و اعتماد برسد.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: سعی می کنیم اقتصاد را بارور کنیم که امنیت داشته باشیم ،وقتی امنیت داشته باشیم اعتماد بوجود می آید.
وی تصریح نمود: اگر بخواهیم از این سه رکن ،رکنی را حذف کنیم،رکن اقتصاد است و از بین دو رکن دیگر امنیت و اعتماد یکی دیگر را حذف می کنیم.
میرشکاری خاطر نشان کرد: زمانی که مردم اعتماد داشته باشند ،خودشان امنیت ایجاد می کنند چرا که جلب اعتماد اجتماعی برای ایجاد امنیت پایدار است.
این مسئول ادامه داد: بر اساس همین اعتماد اجتماعی بود که در سال 93 چندین موفقیت در استان داشتیم،از جمله آزادی گروگانها ،ارتباط فعال با کشورهای افغانستان و پاکستان ،نرم افزاری کردن امنیت ،حفظ دستاوردهای اجتماعی ،مبارزه با گروهک های تکفیری و دستگیری چندین گروه از این موارد.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بدترین خبر سال را ترور و شهادت معلمینی دانست که سلاحی جز قلم و مهماتی چون کاغذ نداشتند ،چرا که معلمین بار اسنان سازی را بر عهده دارند که این کار خداوند است و در واقع ادامه دهنده شغل انبیاء بوده چرا که انسانها را از جهل و گمراهی نجات می دادند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 66006

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/66006/حوادث-ترور-شهادت-معلمینی-سلاحی-جز-قلم-مهماتی-چون-کاغذ-نداشتند-جزء-بدترین-خبرهای-سال-استان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir