تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از جذب 250 نفر پلیس افتخاری در سال ۹۳خبر داد.
برگزاري اولين همايش پليس افتخاري ناجا/ 250 پلیس افتخاری در استان جذب شدند
برگزاري اولين همايش پليس افتخاري ناجا/ 250 پلیس افتخاری در استان جذب شدند
سرهنگ رضا عامری در گفت و گو با خبرنگار انتظامی عصر هامون از استقبال بی نظیر هموطنان برای جذب در این پلیس خبر داد و گفت: از تعداد داوطلبان در سال 93 بیش از 250 نفر پلیس افتخاری در استان گزینش و جذب و بکار گیری شدند که بعد از این همایش به محل کار خود معرفی می شوند.
وی ادامه داد: اولين همايش يك روزه پليس افتخاري فرمانده انتظامی استان ضمن حضور تعداد زيادي از پليس هاي افتخاري با هدف توسعه، تحكيم نظم و امنيت فضاي استان،‌ نهادينه سازي و توسعه مشاركت ها و جذب نيروهاي مردمي در افزايش امنيت پايدار ، جلب اعتماد عمومي، تقويت توان پليس، كاهش هزينه ها و افزايش بهره وري در محل سالن جلسات ستاد فرماندهي استان با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی استان و مسئولین استانی برگزار می شود.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان ضمن بيان اينكه تا کنون 250 نفر در سطح استان به عضويت پليس افتخاري درآمده‌اند تصریح کرد: اين تعداد در سال آینده افزایش می یابند.
سرهنگ عامری در خاتمه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)؛ از نيروي انتظامي به عنوان "مجاهدان في سبيل الله" نام برد و اظهار داشت: در اين راستا، نیروی انتظامی تلاش مي كند تا در اين جهاد سرافراز شویم و پليسي مردمي و جامعه محور داشته باشيم تا عرصه بر فعاليت مجرمان تنگ شود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdccmsqe.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما