تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 660 کیلوگرم تریاک، 35 کیلو گرم مرفین در شهرستان‌های جنوب این استان خبر داد.
کشف بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
کشف بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
سردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار انتظامی عصر هامون، با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 18 روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام یک کاه کار اطلاعاتی باندی مسلحانه که مواد مخدر را از قاچاقچیان بومی مناطق مرزی سراوان تحویل گرفته و پس از انتقال به روستاهای اطراف شهرستان خاش این مواد را به سایر نقاط کشور انتقال می‌دادند، با خبر شدند.
وی افزود: شش تیم مجرب از پلیس مبارزه با مواد مخدر 12 اسفند به جنوب استان اعزام و پس از سه روز کار اطلاعاتی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان‌های سیب‌سوران و سراوان موفق شدند در یک عملیات پلیسی و درگیری مسلحانه یک دستگاه خودروی تویوتا دو کابین قاچاقچیان را که به وسیله دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه خودروی زانتیا اسکورت شده بود را متوقف کنند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو 400 کیلوگرم تریاک، 35 کیلوگرم مرفین را به همراه یک قبضه سلاح و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند.
سردار رحیمی با اشاره به کشف 260 کیلوگرم تریاک در ایرانشهر، متذکر شد: ماموران انتظامی ایرانشهر نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه یک قاچاقچی را در اطراف این شهرستان شناسایی و صبح امروز در یک عملیات پلیسی موفق شدند در بازرسی از محل، 260 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کنند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcdxf09.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما