تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
معاون دادگستری کل سیستان و بلوچستان: طرح امید تعریف سبک زندگی است معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: طرح امید( مدیریت مهارت دانش و رفتار) تعریفی جامع از سبک زندگی است.
اختتامیه طرح امید در زندان مرکزی زاهدان برگزار شد
اختتامیه طرح امید در زندان مرکزی زاهدان برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دادمردان،محمدعلی حمیدیان در اختتامیه طرح امید در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی زاهدان اظهار داشت: قوه قضاییه رویکرد جدی در پیشگیری از وقوع جرم دارد که در این راستا برنامه‌ریزی و هدف گذاری شده است.
وی افزود: طرح امید یکی از برنامه‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم است که شاید از اولین طرح‌هایی بود که همزمان با تولد معاونت پیشگیری اجرایی شد.
حمیدیان ادامه داد:اهمیت این دوره‌های تخصصی به حدی است که می‌تواند منجر به تغییرات زیربنایی و عمیقی در سبک زندگی مخاطبان این دوره‌ها شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه سبک زندگی در واقع منعکس کننده طیف کاملی از ارزش‌ها، عقاید و فعالیت‌های اجتماعی است که می‌توان در شناسایی و پیاده سازی الگوهای فرهنگی، رفتاری و عادات مطلوب در زندگی فردی و اجتماعی افراد کار بست.
وی افزود: با توجه به اینکه ریشه بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سبک زندگی و الگوهای تعاملی افراد قرار دارد ضرورت نهادینه سازی روش زندگی مطلوب و سبکهای پیاده سازی آن از وظایف ضروری و گریز ناپذیر تمامی سازمان‌ها و نهادهای متولی در حوزه پیشگیری و مبارزه با جرائم و آسیبهای اجتماعی است.
گفتنی است: این دوره به مدت یک ماه با حضور ۴۰ نفر از مددجویان اندرزگاه نسوان زندان مرکزی زاهدان با مربیگری مریم ابراهیمی برگزار شد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdchiin-.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما