ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - اختتامیه طرح امید در زندان مرکزی زاهدان برگزار شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختتامیه طرح امید در زندان مرکزی زاهدان برگزار شد

17 اسفند 1393 ساعت 13:01

معاون دادگستری کل سیستان و بلوچستان: طرح امید تعریف سبک زندگی است معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: طرح امید( مدیریت مهارت دانش و رفتار) تعریفی جامع از سبک زندگی است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دادمردان،محمدعلی حمیدیان در اختتامیه طرح امید در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی زاهدان اظهار داشت: قوه قضاییه رویکرد جدی در پیشگیری از وقوع جرم دارد که در این راستا برنامه‌ریزی و هدف گذاری شده است.
وی افزود: طرح امید یکی از برنامه‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم است که شاید از اولین طرح‌هایی بود که همزمان با تولد معاونت پیشگیری اجرایی شد.
حمیدیان ادامه داد:اهمیت این دوره‌های تخصصی به حدی است که می‌تواند منجر به تغییرات زیربنایی و عمیقی در سبک زندگی مخاطبان این دوره‌ها شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه سبک زندگی در واقع منعکس کننده طیف کاملی از ارزش‌ها، عقاید و فعالیت‌های اجتماعی است که می‌توان در شناسایی و پیاده سازی الگوهای فرهنگی، رفتاری و عادات مطلوب در زندگی فردی و اجتماعی افراد کار بست.
وی افزود: با توجه به اینکه ریشه بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سبک زندگی و الگوهای تعاملی افراد قرار دارد ضرورت نهادینه سازی روش زندگی مطلوب و سبکهای پیاده سازی آن از وظایف ضروری و گریز ناپذیر تمامی سازمان‌ها و نهادهای متولی در حوزه پیشگیری و مبارزه با جرائم و آسیبهای اجتماعی است.
گفتنی است: این دوره به مدت یک ماه با حضور ۴۰ نفر از مددجویان اندرزگاه نسوان زندان مرکزی زاهدان با مربیگری مریم ابراهیمی برگزار شد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 66222

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/66222/اختتامیه-طرح-امید-زندان-مرکزی-زاهدان-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir