کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوره‌های آموزشی مقررات راهدارای برای دهیاران سیستان و بلوچستان آغاز شد

18 اسفند 1393 ساعت 9:08

مدیر راهداری راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دوره‌های آموزشی مقررات راهداری به دهیاران حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از امروز آغاز شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پهره،عزیزالله درخوش در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مقررات راهداری که در سالن اجتماعات فرمانداری ایرانشهر برگزار شد، گفت: با هدف آموزش دهیاران در امر نگهداری راه‌های روستایی دوره‌های آموزشی مقررات راهداری به دهیاران روستاهای حوزه استحفاظی از امروز آغاز شد.
مدیر راهداری راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: در پی تفاهم‌نامه بین وزارت راه و وزارت کشور، نگهداری راه‌های روستایی به دهیاران واگذار شده و در همین راستا امروز ۵۰ نفر از دهیاران آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا گرفتند.
مدرس آموزش مقررات راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در این دوره آموزشی عنوان کرد: پاکسازی حریم راه، جلوگیری از تجاوز به حریم راه و جلوگیری از سرقت علائم در راه‌های روستایی مسائل هستند که دهیاران باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشند.
محمدصالح ایرندگانی افزود: با هماهنگی استانداری در آینده‌ای نزدیک این دوره آموزشی در شهرستان‌های دلگان، سرباز، نیکشهر، فنوج، قصرقند، کنارک و چابهار برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 66254

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/66254/دوره-های-آموزشی-مقررات-راهدارای-دهیاران-سیستان-بلوچستان-آغاز

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir