کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

ارسال بیش از 250 اثر به جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در سیستان و بلوچستان

20 اسفند 1393 ساعت 13:07

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 250 اثر به جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در سیستان و بلوچستان ارسال شده است.


سرهنگ رضا عامری در گفت و گو با خبرنگار انتظامی عصر هامون با بیان اینکه رسانه‎ها در ایجاد احساس امنیت در جامعه نقش مهمی دارند ، اظهار داشت: در این راستا اصحاب رسانه و خبرنگاران می‏توانند نقش مؤثری را در افزایش تعامل بین مردم با پلیس برقرار کنند.
وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی به عنوان مؤثرترین حوزه در امر پیشگیری اجتماعی اقدامات گسترده‎ای را انجام می‎دهد و رسانه نیز در انتقال رویکردها، اولویت‎ها و اقدامات به مردم سهم بسزایی دارند.
سرهنگ عامری با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌، نظم و امنیت عمومی بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت و نشر نظم و امنیت عمومی و گسترش امنیت عمومی جامعه بوده و محورهای این جشنواره بر مبنای تحلیل اخبار و حوادث، رخدادها، ابعاد جامعه شناختی، تهیه و تدوین اخبار اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی و سهم رسانه‎ها در ارتقا تعامل مردم با پلیس بوده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: اولین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی مورد استقبال خبرنگاران استان سیستان و بلوچستان  قرار گرفت به طوری که بیش از 250 اثر به جشنواره ارسال شد که تمام آثار در پیشگیری اجتماعی نقش داشتند.
وی ادامه داد: بیش از یک‎هزار پوستر و 20 بنر درباره این جشنواره در سطح شهر توزیع و نصب شد و تبلیغاتی محیطی در تمام شهرستان‎ها شکل گرفت و در رسانه استان نیز تیزر جشنواره، اطلاع‌رسانی جامعی را انجام داد.
سرهنگ عامری با بیان اینکه هیئت داوران آثار رسیده به جشنواره را در 3 بخش گزارش، مصاحبه و خبر مورد ارزیابی قرار دادند، تصریح کرد:  15 اثر برتر در بخش‎های خبر، مصاحبه و گزارش برگزیده شد که به آنها جوایز و تندیس جشنواره اهدا می‎شود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی یکشنبه 24 اسفند ماه ساعت 9 صبح در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار می شود.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 66425

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/66425/ارسال-بیش-250-اثر-جشنواره-رسانه-نظم-امنیت-عمومی-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir