کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی صورت گرفت؛

افتتاح ایستگاه ریلی گاز مایع در زاهدان

زاهدانه , 8 شهريور 1392 ساعت 15:14

یستگاه ریلی اختصاصی گاز مایع زاهدان با حضور وزیر کار، استاندار و سایر مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش عصر هامون، علی ربیعی در آئین بهره‌برداری از بزرگ‌ترین ایستگاه تخلیه گاز مایع در زاهدان با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: توفیق رجایی ایستادن و روش باهنر را داشتن را از خداوند متعال برای تمامی مسئولان داریم.

وی افزود: هر آنچه امروز ما داریم باید به آن عشق بورزیم زیرا کار کردن را برای خود یک نوع آبرو می‌دانیم.

وزیر بیان کرد: کسی باور نمی‌کرد دین و سیاست در کنار هم قرار گیرند ولی حضرت امام خمینی (ره) با تدبیر مدبرانه خود توانستند این دو را در کنار هم قرار دهند.

وی گفت: اینجانب سلام رئیس جمهور حجت‌الاسلام روحانی را به مردم غیور و ولایت‌مدار و خونگرم سیستان و بلوچستان اعلام می‌دارم.

علی ربیعی با بیان اینکه ایجاد شغل جزو ارزش های ملی محسوب می شود اظهار داشت: بزرگ ترین هدف دولت در سیستان و بلوچستان ایجاد اشتغال و کمک به وضعیت معیشتی مردم است.

وی افزود: محرومیت های زیادی از رژیم گذشته در این استان بر جای مانده است و لذا برای تامین مطلوب نیاز های مردم این منطقه باید تلاش بیشتری را در دستور کار قرار داد.

وی توجه به مناطق محروم و برنامه ریزی به منظور ایجاد اشتغال را از مهمترین اولویت های دولت یازدهم به ویژه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: کار دولت یازدهم بزرگنمایی نیست.

گفتنی است : این ایستگاه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان ساخته شد و با ورود هر سری بار به این ایستگاه ۴۰۰ تن گاز مایع معادل ۴۰ تانکر گاز وارد استان و تخلیه می‌شود.

انتهای پیام/9031


کد مطلب: 6665

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/6665/افتتاح-ایستگاه-ریلی-گاز-مایع-زاهدان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir