کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فولادی‌ها همچنان جزو مدعیان قهرمانی

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 6 فروردين 1394 ساعت 9:09

تیم فولاد خوزستان همانند فصل سیزدهم همچنان در کورس قهرمانی قرار دارد.


به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، تیم فوتبال فولاد خوزستان در شرایطی رقابت های دوره چهاردهم لیگ برتر را آغاز کرد که فصل سیزدهم را نیز با مقام قهرمانی به پایان رسانده بود، آنها هر چند با کوچ حسین فرکی مربی خوش نام و خوش سابقه خود به اصفهان و از طرفی با جدایی سه مهره ستاره و تاثیرگذاری همچون عبدا... کرمی، بختیار رحمانی و آرش افشین به نظر می رسد در لیگ چهاردهم در موضع ضعف قرار بگیرند اما با تکیه بر ماشین بازیکن سازی تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان و وجود و ظهور استعدادهای نهفته فوتبال خوزستان، موفق شدند که در لیگ چهاردهم نیز همچنان در کورس قهرمانی باقی مانند.

فولادی ها از ابتدای فصل با گلزنی‌های سروش رفیعی و تحت رهبری دراگان سرمربی فصل گذشته ملوان بندر انزلی و البته محصولات آکادمی خود همچنان از مدعیان بالای جدول کسب مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران است حتی با وجود مشکل سربازی بازیکنان به خوبی کنار آمده و از جمع بالا نشینان فاصله نگرفتند.

تیم فوتبال خوزستان رقابت های نیم فصل اول را به خوبی پشت سر گذاشت و بازی های قابل قبولی که از خود به نمایش گذاشت نشان داد که فولاد در لیگ چهاردهم هم حرف های بسیاری برای گفتن دارد این تیم در فصل نقل و انتقادات با توجه به بازیکنانی که به علت مشکل سربازی از دست داده بود، بازیکنان جدیدی را نیز جذب کرد.

محسن مسلمان، محمد کافی و احمد آل نعمه بازیکنانی هستند که در نیم فصل برای تیم فولاد خوزستان به میدان می روند تیم فولاد خوزستان در نیم فصل دوم نیز توانست شروع خوبی در مسابقات داشته باشد اما با توجه به بازی های اخیر خود نتوانست نتایج خوبی را کسب کند اما با وجود چنین مساله این تیم همچنان جزو مدعیان قهرمانی قرار دارد و در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ برتر می باشد و تنها صدر جدول 4 امتیاز اختلاف دارد.

تیم فولاد خوزستان در بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر در مقابل تیم گسترش فولاد تبریز قرار گرفت و این دیدار با نتیجه 1 بر 3 بر حریف واگذار کرد این تیم با 38 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و می تواند با بازی های خوب خود در آینده همچنان جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 66925

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/66925/فولادی-ها-همچنان-جزو-مدعیان-قهرمانی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir