کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک فرماندار خاش به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

8 فروردين 1394 ساعت 11:52

فرماندار شهرستان خاش طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما، تفتان ما : محمد اکبر چاکرزهی فرماندار خاش  فرا رسیدن بهار طبیعت و نورزو را تبریک گفت .
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال
حوّل حالنا الی احسن الحال
بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه ی جهان آیینه نمای قدرت خداوندی میگردد. نوروز سرآغاز دیگری است از چرخه ی حیات طبیعت و چه زیباست این تحول و چه نیکو می شود آنگاه که تحول طبیعت و تغییر حالمان به احسن حال توأمان باشد و از درگاه ربوبی خاضعانه مسألت داریم :”الهی حوّل حالنا الی احسن الحال”
بهار فصل رویش و رستن، طلیعه ای است برای دوباره زیستن. تولدی دوباره که طبیعت در پی خاموشی و سردی زمستان جان می گیرد و نشاط می یابد. بهار تلنگر است، تلنگری به انسان که معاد را به خاطر آورد و هم از این روست که پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) فرمود: اذا رایتم الربیع فاکثرو ذکرالنشور، هنگامی که بهار را دیدید بسیار از قیامت یاد کنید. بهار رستاخیز طبیعت است بهانه ای است تا با نو شدن روزگار، جامه های کینه و عداوت و هر آنچه گناه است از تن بدرآریم وجامه ی زیبای دوستی و مهربانی و بی آلایشی را بر تن نماییم، پلشتی ها را از خود بزداییم و گوهر دل را به نور ایمان جلا دهیم.
موسم دل انگیز بهار و عید نوروز، جلوه ای دلربا و زیبا از جهان آفرینش است که با نوید آمدنش، انسانها به تلاش و تکاپو در خانه تکانی جان می پردازند. با رسیدن عید زیبای نوروز، طبیعت مسیر حیات و رویش را پیش میگیرد، در این هنگامه قلب انسانها از امید و زندگی سرشار و زنگار کدورت از آئینه دلها زدوده می شود.
این پیام اضافه می کند: بی تردید با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، رویکردها و هدف گذاریهای دولت در این زمینه، تکیه بر منابع داخلی، تلاش دوچندان مسوولان و اتکای به اراده و صبوری ملت ایران و همکاری و همراهی بیش از پیش مردم شریف، حماسه اقتصادی شعار سال” ملت و دولت همدلی و همزبانی” مد نظر رهبری محقق خواهد شد.
در این راستا شایسته است که فرا رسیدن فصل شادی بخش و نشاط آور بهاران و حیات دوباره ی زمین که نشانه ای از قدرت و رحمت الهی است را به حضور محبت ظهور شما مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان خاش تبریک و تهنیت عرض نمایم.
اینجانب یاد، نام و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امام شهدا و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این خطه را گرامی داشته و فرارسیدن عید سال جدید را به همه ی مردم شهرستان خاش که به شهر حافظان قرآن نام گرفته صمیمانه تبریک و شادباش عرض می نمایم. از خداوند مسئلت دارم تا در این ایام فرخنده و خجسته، همراه با نور ایمان و اندیشه های نو و احسن حال، توفیق و شادکامی هرچه بیشتر به مردم عزیز به خصوص مردم شریف شهرستان خاش عطا نماید و در سایه زعامت مقام معظم ولایت و رهبری، سال جدید را منشأ خیر و برکت با صحت و سلامت برای همگان قرار دهد و ما را در پیمودن راه پرافتخار شهدای عزیزمان و پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی موفق و منصور گرداند. ان شاالله
در خاتمه این پیام آمده است: همچنین لازم می دانم از تیم خبری پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما که در طی سالیان گذشته و سال ۹۳ زحمات فراوانی را در امر اطلاع رسانی متحمل شدند، تقدیر و تشکر کنم.
من الله توفیق
محمداکبر چاکرزهی
فرماندار شهرستان خاش
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 66992

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/66992/پیام-تبریک-فرماندار-خاش-مناسبت-فرا-رسیدن-سال-جدید

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir