تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۵
وزیر دفاع در پیامی تصریح کرد: امروز مادران و همسران شهدا در پیروی از حضرت فاطمه (س) و حضرت‌ ام‌البنین‌(س) طلایه‌داران عفاف و حجاب، پاسداران عزت و شرف زن ایرانی و ادامه‌دهندگان خط سرخ شهیدان انقلاب اسلامی هستند.
مادران و همسران شهدا پاسداران عزت و شرف زن ایرانی هستند
به گزارش سرویس دفاع مقدس عصر هامون، به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت، دفاع سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار پیامی به مناسبت ۱۴ فروردین روز تکریم مادران و همسران شهدا با گرامی‌داشت سالروز وفات حضرت‌ ام‌البنین‌(س) و تجلیل از نقش ارزنده مادران و همسران شهدا تصریح کرد: پیروزی‌های بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون ایثار شهیدان، فداکاری جانبازان، پایداری آزادگان و مقاومت و صبوری خانواده معظم شهداست که زینب‌وار، حامل پیام رهایی‌بخش و عزت‌آفرین شهیدان بوده‌اند.

در پیام سردار دهقان آمده است: امروز مادران و همسران شهدا در پیروی از حضرت فاطمه (س) و حضرت‌ ام‌البنین‌(س) طلایه‌داران عفاف و حجاب، پاسداران عزت و شرف زن ایرانی و ادامه‌دهندگان خط سرخ شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: مادران صبور و فداکار شهیدان با تربیت فرزندان رشید، غیرتمند و دلباخته مکتب حسینی پس از گذشت بیش از ۱۴ قرن راه و رسم فداکاری و وفاداری سردار بزرگ سپاه سیدالشهدا(س) را تداوم بخشیدند و اثبات کردند که واقعه عاشورا افسانه نیست بلکه جریان حق‌طلبانه‌ای است که در همه عصرها با ظلم و ستم و تجاوز و سلطه‌گری و سلطه‌پذیری در حال مبارزه و جهاد است.

وزیر دفاع در این پیام همچنین بر نقش منحصربه‌فرد همسران شهیدان در تربیت یادگاران عزیز شهدا تأکید و آورده است: همسران صبور و مقاوم شهیدان با تربیت یادگاران عزیز شهدا، آرمان مقدس آنان را باصلابت و افتخار به نسل‌های آینده منتقل و زنده نگه‌داشته‌اند.

در بخش پایانی پیام سردار دهقان تصریح شده است: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا به‌ویژه مادران بزرگوار و همسران گران‌قدر آنان تداوم‌بخش حیات طیبه‌ای است که در سایه ایثار و مقاومت و پیروی از ولایت فقیه به وجود آمده است.
انتهای پیام/0720 https://www.asrehamoon.ir/vdchqzn-.23nqqdftt2.html
منبع : دفاع پرس
نام شما
آدرس ايميل شما