تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۲
پاسخ مدیر کل میراث فرهنگی استان به ادعای نماینده مردم زاهدان؛

تنها 2 روز در هفته درس دارم

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: بنده تنها دو روز در هفته با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی کشور در اداره حاضر نمی شوم.
ادعای کاشانی کذب است/ تنها 2 ساعت در هفته درس دارم/ با هماهنگی سازمان میراث در اداره حاضر نمی شوم
ادعای کاشانی کذب است/ تنها 2 ساعت در هفته درس دارم/ با هماهنگی سازمان میراث در اداره حاضر نمی شوم
به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، چندی پیش کاشانی نماینده مردم زاهدان در تذکر کتبی به رییس جمهور خواستار توضیح علت عدم حضور مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در محل کار خود در نیمی از هفته، شد.
در تماسی که پایگاه خبری عصر هامون با کامبیز مشتاق گوهری مدیر کل میراث فرهنگی استان در این خصوص داشت، وی با بیان اینکه گفته های کاشانی نماینده مردم زاهدان دقیق نیست، گفت: بنده اطلاعی از اینکه منبع کاشانی چه کسی بوده است ندارم ولی کاش ایشان قبل از اینکه تذکری بدهند با بنده در این خصوص صحبت می کردند.
وی با بیان اینکه ایشان به عنوان نماینده مردم وظیفه خود در خصوص فعالیت مدیران را انجام دادند و بدون تعارف عنوان کردند، افزود: با این وجود درست این بود که ایشان قبل از اینکه اقدامی به عنوان نماینده مردم انجام دهند از بنده هم در این خصوص توضیح می خواستندچرا که اگر ادعای ایشان از نیمی از هفته دو روز در هفته است که بنده به عنوان استاد دانشگاه به دانشگاه می روم گفته ایشان درست نیست.
گوهری بیان کرد: بنده روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 11 در دانشگاه سیستان و بلوچستان درس دارم و این چیزی نبوده که سازمان میراث از آن بی اطلاع بوده باشد چرا که زمانی که به عنوان مدیر میراث انتخاب شدم در این خصوص گفته بودم که در این ترم تحصیلی به دانشگاه و دانشجویان تعهد دارم و از ترم آینده ساعات درسی را تغییر می دهم.
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در ادامه با بیان اینکه ساعات مورد اشاره شامل نیمی از هفته نمی شود، گفت: درست نیست مطلبی از سوی نماینده ای منتشر و سپس از سوی دستگاه مربوطه جواب قانع کننده داده شود قطعا به این شکل شان نماینده مردم مخدوش می شود و مردم به عنوان قضاوت کنندگان اصلی در این حوزه باعث تصوری منفی در بین مردم می شود چرا که این ادعای بزرگی از سوی یک نماینده استانی است که ایشان با این کارشان هم به خودشان و هم به مردم جفا کردند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcaewni.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما