کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان ؛

اعطای تسهیلات قرض‎الحسنه ۱۳ میلیارد تومانی به بسیجیان کارآفرین سیستان و بلوچستانی

خط اول , 6 خرداد 1394 ساعت 7:41

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:در سال 94 بالغ بر 13 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به بسیجیان کارآفرین داده می شود که این کار در هیج جای کشور صورت نگرفته است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ،علی اکبر جعفری درحاشیه نمایشگاه نمایشگاه توانمندی‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خط اول اظهار داشت: این نمایشگاه در ۱۴ غرفه از محصولات بومی استان طراحی شده است که تسهیلات شان را از مجموعه بسیج جامعه سازندگی دریافت می کنند.
وی افزود :بمنظور کیفیت بالا و بازاریابی بهتر یک ابتکار جدید امسال صورت گرفته است که از بسیج سازندگی کشور ۱۴ نمونه دستگاه برای اشتغال زایی خانگی از جمله گوهر تراشی،خشک کن،اسانس گیر،دستگاه بسته بندیهای مختلف و غیره در این نمایشگاه دعوت شده است.
جعفری با بیان اینکه در سال ۹۴چند هدف گذاری پیش روست افزود: در این نمایشگاه سنگ های متعددی ازمعدن، ۹ غرفه در بحث دام و طیور و نمایش فرهنگ بومی و سنتی استان در حاشیه نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است و دربخش دیگری از این نمایشگاه ارائه عملکردی از سال ۹۳ ترسیم شده است.
وی ادامه داد :همچنین در این نمایشگاه علاوه بر تولیدات و محصولات و صنایع تبدیلی ۱۴ غرفه محصولات ارگانیک و غیر ارگانیک تولید بسیجیان استان و صنایع تبدیلی نمونه نیز وجود دارد که در صورت متقاضی بودن مردم جهت خرید هر دستگاه ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ۴ درصد تعلق می گیرد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان هدف کلی از این نمایشگاه را حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی در بحث بسیجیان عنوان نمود و افزود: در امر اقتصاد مقاومتی تولید با بسیج سازندگی و خرید بازاریابی و نظارت بر کیفیت با شرکت نگار نصر است.
وی ادامه داد :جامعه هدف ما جوانان و تسهیل در امر ازدواج،پوشش دهی مددجویان کمیته امداد و بسیجیان و ایجاد شغل برای معتادان پاک شده می باشد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 68353

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/68353/اعطای-تسهیلات-قرض-الحسنه-۱۳-میلیارد-تومانی-بسیجیان-کارآفرین-سیستان-بلوچستانی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir