کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرباز؛

سرباز شاخص ترین مرکز فرهنگی وهنری استان است

پاپایا , 9 خرداد 1394 ساعت 12:09

ملازهی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم بخصوص روشنفکران و نخبگان و مسئولین و علما و روحانیون باید مطالبات فرهنگی وهنری شان بیش از پیش باشد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، گفت:شهرستان سرباز یکی از شاخص ترین شهرستان ها در تمام زمینه ها بخوص فرهنگیٰ هنریٰ دینی و مذهبی بوده است اما بعد از گذشت سالها و هم اکنون در این سالها اینگونه است؟ متاسفانه احساس می شود که شهرستان  سرباز با آنچه که بوده دارد فاصله می گیرد و این به آن دلیل است که فعالیت های فرهنگی و هنری حلقه مفقوده ایی است که مردم و مسئولین شهرستان باید آن را جستجو کرده و ان را احیا کنند.

وی ادامه داد :اقشار مختلف مردم بخصوص روشنفکران و نخبگان و مسئولین و علما و روحانیون باید مطالبات فرهنگی وهنری شان بیش از پیش باشد و حمایتشان را از این دست فعالیتها بیشتر کنند و اگراز هنرمند ما در شهر خود و یا بخش خود برنامه اجرا نکند پس کجا باید برود.
ملازهی بیان کرد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاهی ویژه به وضعیت فرهنگی و دهنری شهرستان سرباز دارد و حضور مدیرکل محترم جناب حاج آقا دانشی و معاونت امور شهرستان ها آقای بیجارزهی در این برنامه گواه این ادعا است.
ملازهی گفت: با حمایت مردم و مسئولین اداره ارشاد شهرستان برنامه های متنوع و گسترده ایی برای بخش سرباز در نظر دارد
دبیر شب شعر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرباز در پایان از زحمات و کمک همه عزیزانی که ما را یاری کردند برای برگزاری  این مراسم باشکوه به ویژه  بخشدار جوانٰ سخت کوش و فرهنگی بخش سرباز جناب آقای آسکانی تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 68427

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/68427/سرباز-شاخص-ترین-مرکز-فرهنگی-وهنری-استان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir