ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - جوانان برای جوانی شان ارزش قائل شوند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان؛

جوانان برای جوانی شان ارزش قائل شوند

10 خرداد 1394 ساعت 13:48

نماینده ولی فقیه در استان گفت :جوانها قدر جوانی شان را بدانند و از این قدرت در مسیر مثبت استفاده نمایند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خط اول ،آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان در دیدار با جامعه جوان استان اظهار داشت:استان سیستان و بلوچستان یک استان جوان قلمداد می شود و ایرانشهر به عنوان جوانترین شهر استان سیستان و بلوچستان و کشور است.
وی افزود :سلامت، دارایی، بدون تعلق خاطر و وابستگی های کاذب، نشاط و شادابی، حریت و آزادی، شهامت و شجاعت و غیرتمندی جز خصایل جوانی می باشد.
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به جوانان افزود: خدای نکرده این قدرت در مسیری که برای آینده زیبندگی ندارد را مصرف نکنید و باید قدرت در مسیر مثبت از جمله تولید، صنعت، کشاورزی و علم استفاده گردد.
وی با بیان اینکه ضعف و ناتوانی ، فقر و تهیدستی و دوران پیری همسایه جوان است افزود:در سن پیری دل بستگی به ذخایر دنیا بالا می رود و حسرت و آرزوهای بلند اوج می گیرد ولی در جوانی اینگونه نمی باشد پس جوان در این برهه از زمان ارزش گذاری کند و برای جوانیش ارزش قائل شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد :مسئولین و دولتمردان برای جوانان در دو عرصه برنامه رسمی و ذاتی و فوق برنامه تدارکاتی ببنند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 68497

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/68497/جوانان-جوانی-شان-ارزش-قائل-شوند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir