ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> شهروندان و شهرداری ایرانشهر در راستای استقبال از ماه رمضان بسیج شدند | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
شهردار ایرانشهر از پاکسازی سطح شهر با مشارکت شهروندان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
شهروندان و شهرداری ایرانشهر در راستای استقبال از ماه رمضان بسیج شدند
شهروندان و شهرداری ایرانشهر در راستای استقبال از ماه رمضان بسیج شدند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پهره محمد انوش امینی فرد اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان شهرداری ایرانشهر جهت پاکسازی سطح شهر اقدام به طرح اکیپی جمع آوری زباله و نخاله از سطح شهر با مشارکت شهروندان را در دستور کار دارد.

شهردار ایرانشهر گفت: با توجه به حجم زیاد نخاله های ساختمانی در سطح شهر وکمبود ماشین آلات شهرداری،از شهروندانی که نخاله های ساختمانی خود را به بیرون از منزل انتقال داده اند می خواهیم تا جهت جمع آوری منظم و ثبت آن به دفتر امور شهر و نقلیه شهرداری مراجعه کنند.

امینی فرد با ابراز قدردانی از تعامل مدیر کل راه و شهر سازی جنوب استان و مسئول بازرسی اصناف ایرانشهر؛ گفت: امیدواریم تا پایان پاکسازی سطح شهر همچنان این همراهی وجود داشته باشد و شهروندان نیز در این امر ما را یاری کنند.

ضمنأ شهرداری ایرانشهر در اطلاعیه ای از شهروندان دعوت کرد روز سه شنبه ساعت ۸ صبح با حضور در مکان نقلیه شهرداری با حرکت به صورت اکیپی و دسته جمعی مشارکت سازنده ای در جهت پاکسازی سطح شهر و استقبال از ماه مبارک رمضان صورت بگیرد.

انتهای پیام/4382

 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcdoz09.yt0nk6a22y.html
منبع : سایت پهره
نام شما
آدرس ايميل شما