کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل تشیع شهرستان خاش:

حضور جوانان در صفوف نماز خنثی کننده توطئه های دشمنان است

تفتان ما , 17 شهريور 1392 ساعت 12:37

امام جمعه اهل تشیع شهرستان خاش گفت: مسلمانان با حضور خود در صفوف نماز مشت محکمی در دهان استکبار جهانی زده و همدلی ، اتحاد در جامعه اسلامی را به همگان نشان می دهند .


به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام محمد حسین میری در خصوص اهمیت ویژه ای نماز، با اشاره به این مطلب که اقامه نماز در هیچ شریط و زمانی از مومنان ساقط نمی گردد ، اظهارداشت : نماز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این اهمیت بالا بر هیچ کسی پوشیده نیست و مومنان باید در همه شرایط به اقامه نماز اهمیت داده و هر کاری که دارند را رها کنند و به نماز خود را اقامه کنند .

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نماز ، تصریح کرد : مسلمانان با حضور خود در صفوف نماز مشت محکمی در دهان استکبار جهانی زده و همدلی ، اتحاد در جامعه اسلامی را به همگان نشان می دهند .

حجت الاسلام میری با اشاره به حضور کمرنگ جوانان در مساجد ، تصریح کرد :‌ نماز مانند نخ تسبیحی می باشد که همبستگی مومنان و مسلمانان را نشان می دهند و جوانان در این نخ تسبیح از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند به طوری که عدم حضور جوانان در مساجد باعث ناقص ماندن این نخ تسبیح می شود .

این مسئول بیان کرد : اقامه نماز در کشور ایران اسلامی بسیار پررنگ است به همین دلیل دشمنان خارجی و داخلی همواره درصدد تضعیف کردن و ضربه زدن هستند و در این بین خصوصا جوانان و نوجوانان را از رفتن به مساجد نهی می کنند و با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را از راه مساجد منحرف می کنند .

وی با تاکید این مطلب که استکبار جهانی همیشه درصدد جلوگیری از حضور مسلمانان در مساجد می باشد ، خاطر نشان کرد : هیچ عبادتی در درگاه پرورگار متعال و در اسلام به مانند اقامه نماز از عظمت ، شوکت و صلابتی برخوردار نیست که اسباب نگرانی استکبار جهانی را فراهم کرده و در عین حال در بین امت اسلامی موجب نزدیکی قلب های مومنان گردیده است .

امام جمعه اهل تشیع شهرستان خاش در پایان همچنین با اشاره به اهمیت ویژه ای نماز جمعه ، یاد آور شد : مومنان و خصوصا جوانان با شرکت در نماز جمعه موجبات یاس و ناامید دشمنان نظام اسلامی را فراهم می کنند و با حضور خود در نماز جممعه می توانند از مسائل سیاسی روز آگاه شده و ارتباط خود را به خداوند متحکم تر کنند .
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 6922

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/6922/حضور-جوانان-صفوف-نماز-خنثی-کننده-توطئه-های-دشمنان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir