کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان؛

۸نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش گرم خانواده باز می گردند

دادمردان , 4 تير 1394 ساعت 8:46

رحمدل بامری از آزادی 8 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، رحمدل بامری در گفت و گو با دادمردان اظهار داشت: به مناسبت هفته قوه قضایه و ماه مبارک رمضان تعداد۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت  ستاد دیه استان به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

مدیر عامل ستاد دیه استان بیان داشت : سومین جشن گلریزان درمرکز استان فردا چهارشنبه۳تیرماه ساعت۱۶:۳۰ با حضور مدیر عامل ستان دیه کل کشور و مسئولین استانی خیرین و معتمدین و.. درسالن نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت برگزار می شود.

بامری افزود: در ششمین نشست این ستاد، ۸فقره پرونده مورد بررسی که ۶ فقره پرونده مالی ، یک فقره مهریه و یک فقره مربوط به حوادث رانندگی بودمورد برسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مبلغ کل بدهی بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۷۶۹ ریال که از این میزان ۸۱۶میلیون و چهل هزار و ۶۱۴ریال گذشت از شکات و ۲۰۴ هزار و ۱۵۵ ریال نقدینگی محکوم و ۱۴۰ میلیون ریال منابع استانی و ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال شرکتهای بیمه و ۶۹۵ میلیون ریال تسهیلات بانکی و یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال کمک جهت مختومه شدن پرونده بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد زندانیان جرائم غیر عمد در استان ۷۶ نفر هستندگفت:سیستان و بلوچستان پایین ترین آمار زندانیان جرائم غیر عمد در کشور را دارد.

وی افزود: ستاد دیه تلاش خواهد کرد آمارزندانیان جرائم غیر عمد در سال جدید کاهش و به پایین ترین میزان خودبرسد.

وی از مردم متعهد و خیرین استان خواست تا کمک به این ستاد و زندانیان جرائم غیر عمد را در الویت و فهرست برنامه های خیرخواهانه خود قرار دهندو در جشن های گلریزان حضور پررنگ تری داشته باشند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 69606

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/69606/۸نفر-زندانیان-جرائم-غیر-عمد-آغوش-گرم-خانواده-باز-می-گردند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir