کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تعذیرات حکومتی استان؛

قاچاق روزانه ۶ میلیون لیترسوخت در استان/صادرات و واردات در استان منظم می شود

دادمردان , 4 تير 1394 ساعت 10:48

سیدمرتضی مدنی فدکی گفت:میانگین قاچاق روزانه در استان بین 5/5 تا 6 میلیون لیتر می باشد و در حال حاضر اکثر پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان مربوط به قاچاق کالا و ارز می باشد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از  دادمردان، به مناسبت هفته قوه قضاییه طی مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و  جمعی از مدیران استانی، در مسجد خدیجه کبری شهرستان زاهدان برگزار شد،سیدمرتضی مدنی فدکی اظهار داشت : گرامی داشتن سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفایشان بالاخص سید شهدای استان شهید طباطبائی  که در ۷ تیر ۱۳۶۰ به فیض شهادت نائل آمدند ارج نهادن به مقام قاضی و قضات می باشد.
 مدیرکل تعزیرات حکومتی بیان داشت : امنیت استان سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت و مرز طولانی علاوه بر زحمات نیرو های انتظامی و نظامی مدیون زحمات قاطع قضات گرانقدر استان است که به لطف پروردگار با این برخورد های قاطع بسیاری از کارشکنی ها و شرورت ها جلوگیری شده است.
وی با اشاره به موفقیت های چشمگیر دستگاه های قضایی استان گفت: سیستان و بلوچستان رتبه های برتر کشوری را کسب نمود که با همرایی مردم و تلاش های مضاعف همکارن این روند رو به رشد همچنان ادامه خواهد داشت.
مدنی فدکی با بیان اینکه  میانگین قاچاق روزانه در استان بین ۵/۵ تا ۶ میلیون لیتر می باشد و در حال حاضر اکثر پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان مربوط به قاچاق کالا و ارز می باشد، افزود:با توجه به منویات مقام معظم رهبری از روحانیون و علماء درخواست دارم تا با اطلاع رسانی شهروندان را از آثار مخرب این پدیده شوم آگاه نمایند.
مدیرکل تعزیرات در پایان از بررسی و پیگیری تجارت قانونی خبر داد وگفت : گاهاً تجارت قانونی مورد تعرض توسط برخی دستگاه ها قرار می گیرد که با توجه به نارضایتی تجار در جلسات مختلف در حال نظم دادن به صادرات و واردات هستیم که نتایج خوبی در این خصوص بدست آمده است .
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 69703

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/69703/قاچاق-روزانه-۶-میلیون-لیترسوخت-استان-صادرات-واردات-منظم-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir