ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> بازیکن بایرن مونیخ در سایپا! | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
سرمربی تیم فوتبال سایپا از تست‌های پزشکی و فنی آندریاس اوتل در ترکیه خبر داد.
بازیکن بایرن مونیخ در سایپا!
به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا در ارتباط با جذب آندریاس اوتل در این تیم اظهار داشت: آندریاس اوتل چهره شناخته شده‌ای در فوتبال آلمان است که سابقه حضور در تیم‌های مطرحی همچون بایرن مونیخ، هرتابرلین و آکسبورگ را داشته و مطمئناً حضور بازیکنانی در این سطح، کیفیت لیگ ما را بالا خواهد برد.
 
وی افزود: البته اوتل در سال گذشته به دلیل مصدومیت بازی‌های کمی را انجام داده است. به همین دلیل قصد داریم با دعوت این بازیکن به کشور ترکیه و حضور در تمرینات سایپا، تست‌های فنی و پزشکی را بر روی بازیکن انجام داده و در صورت تأیید این تست‌ها، اگر از لحاظ مالی نیز با وی به توافق برسیم، اوتل را جذب خواهیم کرد.
 
جلالی در رابطه با مذاکرات باشگاه سایپا با جواد نکونام خاطرنشان کرد: شخصاً با نکونام صحبت نکرده‌ام و باشگاه در جریان مذاکرات با کاپیتان سابق تیم ملی قرار دارد. اگر تمامی شرایط نهایی شود، مطمئناً حضور وی از لحاظ تجربی و فنی به کمک تیم سایپا خواهد آمد.
 
سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص جذب محمد قاضی و سیدجلال حسینی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته با محمد قاضی صحبت‌هایی داشتیم ولی از لحاظ مالی به توافق نرسیدیم. شایعات مذاکره سایپا با سیدجلال حسینی را به شدت تکذیب می‌کنم، چرا که این موضوع به هیچ عنوان صحت نداشته و شایعه‌سازی رسانه‌هاست.
 
جلالی در رابطه با نفرات جذب شده تیم سایپا در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: از فعالیت‌های باشگاه در فصل نقل و انتقالات کاملاً راضی هستیم. البته در 2، 3 پست به خصوص دروازه‌بان به جذب بازیکن نیازمندیم. تا قبل از حضور در اردوی ترکیه این موضوع را نهایی خواهیم کرد. چند بازیکن خارجی را نیز در ترکیه تست خواهیم کرد و اگر در تمامی شرایط صلاحیت‌شان تأیید شود، آن‌ها را به کار خواهیم گرفت. در مجموع باید از مدیریت باشگاه سایپا به دلیل جذب بازیکنان خوب و تأثیرگذار تشکر کنم.
 
وی در خصوص ادامه تمرینات تیم فوتبال سایپا گفت: تاکنون طبق برنامه‌ریزی و سیستمی که برای تمرینات‌مان طراحی کرده بودیم، امور را پیش برده و در ادامه نیز در قالب همین برنامه کار را جلو می‌بریم. در مجموع بسیار امیدواریم در فصل جدید از نقطه نظر ارائه فوتبال زیبا و کسب امتیاز به حد مطلوبی دست یابیم.
 
جلالی در پایان در مورد انتقال تیم سایپا از استان البرز اظهار داشت: با تمام احترام و ارادتی که برای مردم و مسئولین این استان قائل هستم، باید بگویم که کادر فنی و بازیکنان سایپا تابع باشگاه بوده و هر تصمیمی که باشگاه صلاح بداند را اجرایی خواهیم کرد. اصول حرفه‌ای نیز همین شرایط را حکم می‌کند.
 
انتهای پیام/8399
https://www.asrehamoon.ir/vdccpiqm.2bqxo8laa2.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما