کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عدم توجه به جلو در حین رانندگی، مرگ راننده را رقم زد

پایگاه خبری زاهدانه , 16 تير 1394 ساعت 8:08

عدم توجه به جلو یک دستگاه سواری پژو405 در محور " خاش-ایرانشهر" استان سیستان وبلوچستان منجر به واژگونی خودرو و مرگ راننده و مصدومیت یکی از سرنشینان خودرو شد.


به گزارش سرویس حوادث عصرهامون، رئیس پلیس راه شمال استان در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه در این خصوص اظهار داشت: در ساعت2:30 بامداد امروز طبق اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی سواری پژو 405 در کیلومترهفت محور " خاش- ایرانشهر" بلافاصله تیم گشت پلیس راه در محل حادثه حاضر شد.
سرهنگ ایوب شرافتی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو 405 به علت عدم توجه به جلو از جاده خارج و واژگون می شود که در این حادثه راننده خودرو به علت شدت صدمات وارده در محل فوت و یک تن دیگر از سرنشینان  مصدوم شد که جهت مداوا به بیمارستان خاش اعزام شد.
وی خاطر نشان کرد: توجه به جلو، حین رانندگی بسیار مهم است و کوچکترین غفلت و حواس پرتی منجر به حوادث و تصادفات جبران ناپذیری خواهد شد، لذا به رانندگان توصیه می شود از انجام هر گونه عملی که باعث کم شدن توجه به جلو حین رانندگی می شود خودداری کرده و در زمان خستگی و خواب آلودگی از ادامه رانندگی جدا پرهیز کنند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 70431

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/70431/عدم-توجه-جلو-حین-رانندگی-مرگ-راننده-رقم-زد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir