کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

متهم: می خواستم طلاق بگیرم، مسائل محرمانه همسرم را فاش کردم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 23 تير 1394 ساعت 11:07

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری از دستگیری شخصی که با ارسال پیامك باعث سلب آبروی یك از شهروندان شده بود خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، سرهنگ "قاسم جعفریان" رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت :   با مراجعه فردی به این پلیس و اظهار اینكه كه مدتی است به وسیله سامانه پیامكی مسائل محرمانه زندگی من انتشار پیدا می كند و از این طریق از من سلب ابرو شده است ، موضوع  به طور وی‍ژه در دستور كار كارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
 
 وی ادامه داد: با انجام تحقیقات مقدماتی و تخصصی ابتدا سامانه پیامكی مورد استفاده در این خصوص شناسایی شد و در ادامه و با بررسی فنی و تخصصی كارآگاهان این پلیس عامل استفاده كننده از آن كه در یكی از كافی نت های سطح شهر بود شناسایی و متصدی آن به این پلیس احضار شد.
 
سرهنگ "جعفریان" گفت : در خصوص انتشار این پیامك ها مسئول این واحد صنفی گفت در چندین مرتبه خانم جوانی به كافی نت من مراجعه كرد و درخواست انتشار پیامك های را داد و من هم این كار را انجام داد.
 
وی گفت: در این مرحله از كار به وسیله شگرد های خاص و فنی نفر بعدی این پرونده شناسایی و پس از احضار و انجام بازجویی های فنی گفت من سفارش این پیامك ها را با درخواست تلفنی یكی از دوستانم دادم ، كه پس معرفی و شناسایی عامل اصلی این معما از این طریق، وی با هماهنگی مراجع قضایی به این پلیس احضار شد.
 
سرهنگ "جعفریان " ادامه داد: متهم  ابتدا به كلی منكر قضیه شد ولی پس از مواجه با مستندات موجود در پرونده به صراحت به بزه انتسابی اعتراف كرد و گفت : من با همسرم مشكل دارم و می خواهیم طلاق بگیریم به همین دلیل از دوستم خواستم برخی از مسائل خصوصی همسرم را را از طریق پیامك انتشار دهد.
 
رییس پلیس فتا استان در پایان تصریح كرد: متهم پس از تكمیل تحقیقات، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد .
 
انتهای پیام/8399


کد مطلب: 71074

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/71074/متهم-می-خواستم-طلاق-بگیرم-مسائل-محرمانه-همسرم-فاش-کردم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir