کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس؛

تحلیلهای رهبری از دغدغه های واقعی جوانان بسیار، عالی بود

دادمردان , 24 تير 1394 ساعت 9:41

محمد علی اسفنانی گفت: ورود مقام معظم رهبری در این موضوع نشان دهنده این است که این موضوع بسیار مهم و جدی است و نیازمند توجه ویژه است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، محمد علی اسفنانی در گفت و گو با دادمردان،با بیان اینکه از دشمن انتظار نمی رود که از توانایی های جوانان ما حرف بزند،اظهار داشت: دشمن به هر حربه ای متوسل می شود تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب بزند و این بحث افسردگی جوانان ایرانی هم یکی از این حربه ها است .

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه منشا اظهارات جدید در مورد جوانان  ایرانی که در داخل کشور نقل محافل شده است،گفت: این موارد برگرفته از دشمنی و کینه ورزی های کشورهای غربی است که با نظام دشمنی دارند.

وی ادامه داد:مسئولین کشور ما باید یک اقدام جدی و همت مضاعف و بحث اشتغال جوانان انجام دهند و این امر را به نحوی سامان دهند تا بهانه به دست دشمنان ندهند.

اسفنانی با اشاره به اینکه در طی این سالها که سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی با هم ادغام شده است کار قابل قبول و قابل توجه ای در بحث جوانان در کشور صورت نگرفته بیان داشت:تحلیلهای رهبری از دغدغه های واقعی جوانان بسیار عالی بود و ورود مقام معظم رهبری در این موضوع نشان دهنده این است که این موضوع بسیار مهم و جدی است و نیازمند توجه ویژه است.

وی در پایان عنوان کرد: جوان یک فرد سراسر انرژی، شور، نشاط و توانمندی است و بعید است با این همه شور و نشاط به سمت افسرگی برود و جوانان ما در بدترین شرایط ثابت کرده اند که میتواند بانشاط جز ترینها باشند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 71119

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/71119/تحلیلهای-رهبری-دغدغه-های-واقعی-جوانان-بسیار-عالی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir