تاریخ انتشار :شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹
احسان دلاویز، تهیه کننده فیلم سینمایی «فردا» تصمیم دارد تمام مبلغی را که از فروش این فیلم به دست می‌آید به هنرمند پیشکسوت عرصه بازیگری احمدرضا اسعدی تقدیم کند.
بازیگری که مقابل سینما زرشک می فروشد
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، طی روزهای گذشته خبری پیرامون دستفروشی احمدرضا اسعدی، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران در یکی از رسانه های رسمی کشور منتشر شد که باعث ناراحتی و آزردگی خاطر اهالی هنر شد.

پیرو همین موضوع، ظهر روز پنج شنبه اول مرداد ماه جلسه ای با حضور احمدرضا اسعدی و عوامل فيلم «فردا» برگزار شد و بنا بر تصمیم گروه تولیدکننده فیلم و تهیه کننده قرار شد تمامی مبلغی که از فروش فیلم بر پرده سینماها به تهیه کننده می‌رسد در اختیار احمدرضا اسعدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران قرار بگیرد.

در این نشست احمدرضا اسعدی طی سخنانی بیان کرد: من در تمامی طول زندگی ام آموختم که دستم را جلوی کسی دراز نکنم و این روزها هم که در مقابل سینما «زرشک» می فروشم. خداوند را شاکرم که برای امرار معاشم کسب روزی حلال می‌کنم.

این بازیگر سال های دور سینمای ایران در ادامه توضیح داد: اگر می خواهد حرفی از من در رسانه ها منعکس شود، تمامی حرف من این است: «ما دانه هاى کنجدیم دلسوخته، با چشم دل ما را ببین.»

در ادامه احسان دلاویز، تهیه کننده فیلم «فردا» گفت: زمانی که این خبر را خواندم بسیار شوکه شدم و دلم می خواست که کوچکترین کاری را برای شما انجام دهم. امیدوارم که هنردوستان در سینماها فیلم را ببیند تا مردم علاوه بر حمايت از سينماى مستقل و تماشاى يك فيلم شريف، در حمايت از يك هنرمند پيشكسوت گام بلندى بردارند.

وی ادامه داد: طی صحبت هایی که با امیر حسین علم الهدی، مدیر گروه «هنر و تجربه» انجام شده است، تمام عوايد فروش فيلم «فردا» به اين هنرمند پیشکسوت تعلق می گیرد.

دلاويز تاکید کرد: هرگز نبايد چشم به راه حمايت هاى دولتى ماند و با حركت هاى مردمى، انسان دوستانه و غيردولتى از مسيرى نزديكتر می‌توان به حمايت از ديگران پرداخت.

فیلم «فردا» نخستین ساخته مهدی پاکدل و ایمان افشاریان از ۱۹ خرداد ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» در حال اکران است و تمامی فروش فیلم از آغاز اکران تا پایان آن متعلق به احمدرضا اسعدی است.

احمدرضا اسعدی، بازیگر، نویسنده و مولف کتاب است که این روزها به دلیل مشکلات متعدد، مقابل سینماها دستفروشی می کند.

انتهای پیام/8399 https://www.asrehamoon.ir/vdchz-nq.23nzxdftt2.html
منبع : خبرگزاری مهر
نام شما
آدرس ايميل شما