تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
تیم والیبال ایران با برتری ۳ بر صفر مقابل قزاقستان به مرحله دوم والیبال قهرمانی آسیا راه یافت.
صعود تیم والیبال ایران با شکست قزاقستان
به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، دیدار تیم‌های والیبال ایران و قزاقستان از مرحله گروهی هجدهمین دوره والیبال قهرمانی آسیا٬ ساعت ۲۰ امشب در سالن ۱۲ هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد. 

تیم ایران در ست نخست با بازی خوب پوریا فیاضی و حمزه زرینی به برتری ۲۵ بر ۲۳ رسید.  

 قزاق‌ها قلع و قمع شدند! 

ست دوم با برتری ایران آغاز شد و اشتباهات زیاد قزاقستان در حمله٬ دفاع روی تور و دفاع عقب زمین باعث شد شاگردان اکبری در امتیاز ۲۲ بر ۱۲ از حریف پیش بیفتند. 

قزاق‌ها در این امتیاز به خود آمدند و ۲ امتیاز پیاپی از تیم ایران گرفتند اما فرصتی برای جبران باقی نمانده بود و ایران این دست را هم با حساب ۲۵ بر ۱۶ به نام خود ثبت کرد.

 
تیرخلاص

ست سوم بازی با رقابت شانه به شانه دوتیم آغاز شد. نخستین وقت استراحت فنی این وقت با حساب ۸ بر ۷ به نام ایران ثبت شد. 
حضور آنتون کوزینتسوف در خط سرویس قزاقستان را لحظه‌ای پیش انداخت اما سرویس‌های هدف‌دار مسعود غلامی و کار خوب مصطفی شریفات و فرهاد پیروت‌پور در دفاع روی تور امتیاز ۱۲ بر ۱۰ را برای ایران روی اسکوربورد ثبت شد. 

در ادامه قزاقستان بازی بهتری به نمایش گذاشت و با حساب ۱۶ بر ۱۵ برای نخستین بار در یک وقت استراحت با حساب ۱۶ بر ۱۵ از ایران پیش افتاد.

از این لحظه به بعد قزاق‌ها ابتکار عمل را به دست گرفتند و درحالی که با حساب ۱۹ بر ۱۷ از ایران پیش افتاده بودند٬ اکبری مجبور به تقاضای وقت استراحت شد. قزاق‌ها که خیال تسلیم شدن نداشتند٬ بازی را همچنان در دست گرفتند تا با حساب ۲۴ بر ۲۲ از ایران پیش بیفتند اما مقاومت ایران با اسپک بی‌بدیل پوریا فیاضی بازی را در امتیاز ۲۴ مساوی کرد. 

سرویس سال‌افزون دفاع قزاقستان را به هم ریخت تا ایران با ۲ امتیاز پیاپی و با امتیاز ۲۷ بر ۲۵ ست سوم را هم به سود خود تمام کند و در مجموع به پیروزی ۳ بر صفر برسد.

انتهای پیام/8399 https://www.asrehamoon.ir/vdcip3ay.t1az32bcct.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما