کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد؛

کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر

15 مرداد 1394 ساعت 11:13

دوستعلی جلیلیان از کشف بیش از 27 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در این شهرستان خبر داد.


به گزارش سرویس حقوقی قضایی عصرهامون دوستعلی جلیلیان در گفت و گو با دادمردان، اظهار کرد: ماموران انتظامی ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‎های ملی، حین کنترل خودروهای عبوری و گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی و نقاط آلوده شهرستان، خودروهای مشکوک اعم از سواری و کامیون را متوقف کردند و مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‎های دقیق انجام شده از ۱۱ خودروی توقیفی در نقاط مختلف ۲۷ هزار و ۷۵۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

جلیلیان با اشاره به اینکه محموله‎ها کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده، خاطرنشان کرد: خودروهای توقیفی به همراه رانندگان خودروها پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های پلیسی در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی در جامعه تعداد ۳۵۸ تن از اتباع بیگانه غیرمجاز در مخفیگاهشان و ۲۱ سارق در سطح شهرستان دستگیر شدند و تعداد ۵۴ خودرو و ۷۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و با آنها برخورد قانونی شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و سرمایه‌های ملی را محکم و قاطع خواند و از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و امنیتی در این زمینه را از طریق تماس تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/4382

 


کد مطلب: 72173

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/72173/کشف-۲۷-هزار-لیتر-سوخت-قاچاق-ایرانشهر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir