کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه هیرمند:

برترین سرمایه اقتصاد، نیروی انسانی است

ندای هیرمند , 10 شهريور 1394 ساعت 12:52

ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند ضمن اشاره به اینکه ، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد انتظار و تاکید مقام معظم رهبری است گفت:مسئولان باید برای تحقق این اهداف، عزم خود را جزم کنند.


به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در گفت و گو با ندای هیرمند ضمن اشاره به اینکه ، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد انتظار و تاکید مقام معظم رهبری است گفت:مسئولان باید برای تحقق این اهداف، عزم خود را جزم کنند.

وی ادامه داد : برترین سرمایه اقتصاد نیروی انسانی است و باید امیدوار باشیم با همین سرمایه فضا برای تحقق اقتصاد مقاومتی مهیا شود.

امام جمعه هیرمند افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفا بخش اقتصاد کشور باید به نحوی اجرایی شود که هیچ فشاری بر طبقات ضعیف جامعه و اقشار آسیب پذیر وارد نشود.

ابراهیم گزمه اظهار داشت : باید کارشناسان برای تحقق اقتصاد مقاومتی با در نظر گرفتن شاخص‌های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی کنند و طرحی را برای اجرا به دولت بدهند تا گامی در جهت این امر مهم برداشته شود.

وی تاکید کرد:اگر ما اقتصاد مقاومتی را اقتصادی بدانیم که در برابر تکانه‌های خارجی و داخلی مقاومت می‌کند، سطح بالایی از اشتغال را در کشور پوشش می دهد، بر دانش فنی و تکنولوژی استوار است و بر نهادهای مردمی تکیه داشته و از طرف نهاد‌های مردمی حمایت می‌شود، این اقتصاد اقتصادی است که دشمنان کشور نمی‌توانند آن را نابود کنند و اقتصادی است که فجایع طبیعی و حوادثی که در جامعه رخ می‌دهد، نمی‌تواند در آن تأثیر زیادی بگذارد.
انتهای پیام/0852


کد مطلب: 73584

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/73584/برترین-سرمایه-اقتصاد-نیروی-انسانی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir