کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرستان خاش:

اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور/ مجلس باید تمامی ابعاد حقوقی برجام را با دقت بررسی کند

تفتان ما , 14 شهريور 1394 ساعت 19:57

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور است و باید تمامی دستگاه های اجرایی به این مسئله مهم توجه و دقت کنند.


به گزارش سرویس اجتماعیعصرهامون  به نقل از  تفتان ما، حجت الاسلام جواد حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی که یکی از مهم‌ترین منویات مقام معظم رهبری است بدون حضور مردم و مشارکت آنان محقق نخواهد شد.
وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های اقتصادی می‌تواند ما را در تحقق طرح‌های اقتصادی یاری دهد افزود: باید همه با هم و با مشارکت این مهم را به نتیجه برسانیم.

امام جمعه موقت شهرستان خاش یکی از راه‌های مورد نظر در این زمینه را فعال کردن مردم و بخش خصوصی دانست و ادامه داد: با این مهم گره‌ها و مشکلات اقتصادی را می‌تواند از بین ببرد.

وی با اشاره به مسئله مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس نوع تهدیدات و راهبردی که دارد سیاست‌های خود را تغییر می‌دهد و امروز که ما در میدان مذاکرات هستیم سیاست و سلاح ما مذاکره است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز ساماندهی اقتصاد و مذاکره به عنوان مهم‌ترین راهبردهای ما محسوب می‌شوند، ادامه داد: اینکه عده‌ای می‌گویند مذاکرات برای کشور ذلت به همراه داشته است امری نادرست است و اگر اینطور بود رهبری عزیز انقلاب اجازه مذاکرات را نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه این روزها بررسی برجام توسط مسئولان و نمایندگان مردم در دست اقدام است، یادآور شد: امیدواریم سرانجام این برجام برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران مطلوب و عزتمند باشد.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه در موضوع برجام دو مورد مدنظر است، اظهار کرد: در حال حاضر هر دو مورد که یکی بحث لغو تحریم‌ها و دیگری رشد صنعت هسته‌ای در موضوع برجام مشکوک است.

وی در بخش دیگری با تبریک هفته تعاون اظهار کرد: تعاونی‌ها یکی از بهترین ظرفیت برای فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی است.

حجت الاسلام حسینی گفت: باید از این ظرفیت در جامعه اسلامی برای تحقق اهداف تعاون استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: به یقین ایجاد تعاونی‌ها می‌تواند به افرادی که سرمایه کمی دارند، فرصت دهد تا با همدلی سرمایه‌های اندک‌شان را جمع کنند و کارهای بزرگ انجام دهند.

وی در ادامه به ۱۹ شهریور ماه، سالروز وفات آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و افزود: آیت‌الله طالقانی نخستین امام جمعه منصوب از طرف امام خمینی (ره) و فردی زاهد و در مسیر خط امام بود.
امام جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به ۱۷ شهریور ماه و گرامیداشت شهدای این روز اظهار کرد: ۱۷ شهریور روز به یادماندنی در تاریخ ایران است که در ذهن ماندگار می‌ماند.
انتهای پیام/ 0852


کد مطلب: 73806

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/73806/اقتصاد-مقاومتی-تنها-راه-حل-مشکلات-اقتصادی-کشور-مجلس-باید-تمامی-ابعاد-حقوقی-برجام-دقت-بررسی-کند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir